VRTOGLAVICA I MUČNINA

Vodeći izdavači igara zabrinuti zbog VR tehnologija

23.11.2014 u 08:31

Bionic
Reading

Usprkos trudu kompanija koje stoje iza Oculus Rifta i Project Morpheus, izdavači igara će se na korištenje tehnologija vezanih uz virtualnu stvarnost odlučiti tek nakon što budu uvjereni u to da potrošačima neće pozliti zbog korištenja. Electronic Arts i Take-Two su nedavno javno izjavili kako istinski brinu o tome da su neki igrači, koji su se okušali u VR svijetu, doživjeli vrtoglavicu ili mučninu

'Nikako ne želimo da se ljudi osjećaju loše ako igraju naše naslove duže vremena', rekao je čelnik kompanije Take-Two Strauss Zelnick u intervjuu za Bloomberg. GameSpot pak izvještava da je EA sličnih briga te da tehnologija koju donose VR naočale jednostavno još nije dovoljno testirana ili spremna. 'Naravno da eksperimentiramo s tim', napomenuo je CFO Electronic Artsa, Blake Jorgensen, dodavši kako je sve vezano uz VR vrlo uzbudljivo, ali da je potrebno 'brinuti o tome da nekima ne pozlije od igranja'.

Jorgensen je izjavio kako su kao kompanija u EA apsolutno spremni za trenutak ako svijet VR tehnologija krene velikim stopama naprijed. S obzirom da ni Project Morpheus ni Oculus Rift za sada nisu u slobodnoj prodaji kao platforme, ne čudi da se divovi u svijetu igara s oprezom osvrću na tehnologije. Posebno je znakovito to da je Jorgensen u intervjuu rekao 'ako', a ne 'kada' - a upravo u potonje se uzdaju u Oculus VR (koji sada pripada Facebooku) i Sonyju.

S obzirom na to da neki mogu koristiti VR naočale dugo vremena bez ikakvih smetnji, a za druge su i minute korištenja problematične, postoji mogućnost da samo pisanje 'upozorenja' na kutije neće biti jedino rješenje koje planiraju kompanije koje eksperimentiraju s tehnologijama vezanim uz virtualnu stvarnost. Analitičari pak smatraju da će pravi profit ugrabiti ne do sada viđeni izdavači i tvorci igraćih naslova, već neki novi, koji će na inovativan način uspješno 'zaraziti' dio potrošača onim što VR donosi. U svakom slučaju, na sve će se pričekati još neko vrijeme, iako je jasno da je 'dim' oko VR naočala sve gušći, a konkurencija sve očitija - iako proizvodi još nisu 'dostupni'.