IZRAVNO IZ SONYJA

Silno iščekivani Driveclub bio je odgođen zbog katastrofalnih grešaka

22.08.2014 u 13:34

Bionic
Reading

Otkriven je misterij konstantnih odgoda obećavajuće konzolaške trkaće atrakcije Drivecluba

Sjećate li se protekle veljače, kada je PlayStation 4 konačno trebao izaći na japansko tržište. Ne? Budite uvjereni kako se ljubitelji vozačkih simulacija sjećaju bolje od vas. Razlog je Driveclub, odgađan toliko puta da do nedavno nismo bili sigurni hoće li uopće izaći.

Jedina gora stvar od konstantnog odgađanja izlaženja bila je sveprisutna tajnovitost vezana uz konkretne razloge. Neki su za to krivili odlazak jednog od glavnih dizajnera dok su drugi prst uperili prema još višim pozicijama, kriveći šefove Sonyja za razdor u razvojnom studiju. U nedavnom intervjuu za Eurogamer predsjednik Sony Worldwide Studiosa Shuhei Yoshida otkrio je detalje vezane uz svima mrsku odgodu.

Radujemo se onome što je DriveClub postigao na Gamescomu. Prošle godine planirali smo ga dovršiti, no naišli smo na strahovite tehničke probleme. Tim koji stoji iza Drivecluba morao je doslovno preraditi dijelove igre, što je konačno postalo glavni razlog svih odgoda. Na preinakama rade već skoro godinu dana zato što su razvoj igre morali vratiti na početak kako bi preradili osnovne aspekte naslova.'

Ovo su, iskreno, jako dobre vijesti. Ukoliko je ovo bila glavna kočnica koja je sprečavala dolazak Drivecluba na tržište, nemamo bojazni i sigurni smo da će novi datum izlaska (7. listopad) biti onaj konačni.

Driveclub simulacija vremenskih uvjeta

Izvor: Eurogamer