Ministarstvo prijevoza predložilo je da se u autonomna vozila ugrade uređaji koji će prikupljati i bilježiti ključne podatke o vožnji i ponašanju vozila, slično kao crne kutije u zrakoplovima
Nesreća Teslinog Modela S, u kojoj je vozač smrtno stradao dok je bila uključena značajka Autopilot, povećala je pritisak na čelne ljude autoindustrije i regulatore na povećane napore kako bi se tehnologija automatizirane vožnje učinila sigurnijom.
Prema prijedlogu njemačkog ministra prijevoza Alexandera Dobrindta, vozači autonomnih vozila neće morati obraćati pozornost na promet ili se koncentrirati na upravljanje, ali će morati ostati za volanom kako bi mogli intervenirati zatreba li.
Proizvođači će također morati instalirati crnu kutiju koja će bilježiti ključne podatke o vožnji dok je autopilot uključen, dok vozač upravlja vozilom i u trenutku kad sustav zatraži da vozač preuzme upravljanje.
Nacrt zakona bi se trebao naći pred drugim ministrima tijekom ljeta.
U Njemačkoj su neki od najvećih svjetskih proizvođača automobila, među kojima su Wolkswagen, Daimler i BMW. Njemačka vlada želi ih vidjeti kao globalne igrače na tržištu autonomnih vozila.
Kancelarka Angela Merkel u travnju je od njih zatražila popis mjera koje bi im pomogle u razvoju, idealno s rokovima. Očekuje se kako takva vozila neće biti masovno dostupna na tržištu prije 2020. godine.
Više:Reuters