'CACTUS' GENI

Ovo je potpuno novi Citroen C3!

30.06.2016 u 14:49

Bionic
Reading

Citroen je otkrio potpuno novi C3, model iz supermini kategorije vozila. Pored značajnih izmjena u dizajnu, ovog gradskog mališana sad krasi i brdo tehnologije i mogućnosti prilagodbe kupcima

Francuski mališan tako je evoluirao s genima iz modela Cactus. To je najviše vidljivo na bočnim 'Airbumps' oblogama vozila, izvedenim u posebnom materijalu koji bi trebao smanjiti posjete serviserima nakon što ih nes(p)retni vlasnici drugih vozila izudaraju vratima.

Sudeći prema ovom, Citroen te obloge s kojima je eksperimentirao u modelu Cactus dovodi širokim potrošačkim masama i čini ih značajnim obilježjem novog dizajna. Pri dizajniranju novog C3 nisu stali na tome - cijelo vozilo je, za razliku od prethodnika gdje se igralo 'na sigurno', još manje konzervativno i avanturističkog karaktera.

Inspiracija s Cactusa našla se i u unutrašnjosti, bilo da je riječ o šarenilu ladica i detalja ili obliku sjedala. Na neki način je možda šteta vidjeti da će Cactus sada postati nešto manje 'originalan', no u Citroenu su jasno odijelili DS luksuzni segment od ostatka kompanije, koji može raditi i ovakve stvari poput novog C3. No, nije sve 'posuđeno' s tog otkačenog vozila. Prednja strana vozila definitivno se ugledala na Citroen C4 Picasso. Svjetlosni sklopovi su, naravno, izvedeni u LED tehnologiji.


Sedam-inčni zaslon osjetljiv na dodir na središnjoj konzoli poslužit će za upravljanje brojnim funkcijama vozila, a valja očekivati i Apple Car Play te Android Auto funkcionalnost, baš kao i MirrorLink. Pored tih dodataka, na novom C3 će se naći i nešto uistinu potpuno novo - ConnectedCam. Riječ je o minijaturnoj GPS kamerici od 2MP, koja se aktivira pri sudaru osiguravajući 30 sekundi video materijala prije sudara te 60 sekundi nakon sudara. Ona se, naravno, može aktivirati i željom vozača. Tu je naravno i čitavo brdo sigurnosnih tehnologija, od onih za praćenje mrtvog kuta, preko upozoravanja za napuštanje prometne trake pa sve do kamerica za parkiranje i upozoravanje vozača da je umoran.

Po pitanu motorizacije, PureTech benzinci i BlueHDi dizelaši su već ranije poznati. Benzinci razvijaju redom 67, 81 i 109KS, dok dizelska ponuda ide s motorima koji razvijaju 74KS ili 99KS. Baš poput prethodnika, i novi C3 će se u prodaji naći tek u peterovratnoj izvedbi.