Funtime STRUČNJAK IZ ZABAVE

Nijemac postao zvijezda zbog isječka iz Ratova zvijezda

  • Autor: tportal.hr
  • 15.10.2010 12:15:16
  • 15.10.2010 11:27:25

Dominik Kuhn proveo je jedno jutro dva sata sinkronizirajući isječak iz čuvenog serijala 'Ratovi zvijezda', stavio ga na YouTube i nazvao ga 'Virales Marketing im Todesstern Stuttgart' (Gerilski marketing u štutgartskoj zvijezdi smrti). Ono što je uslijedilo ostavilo je gospodina Kuhna bez teksta. Isti ljudi koje je ismijao u svom uratku ponudili su mu posao

Davne 1977. Darth Vader je na sastanku s oficirima vojske zlog galaktičkog carstva raspravljao o prijetnji saveza pobunjenika. Ta scena je 30 godina kasnije postala sastanak zaposlenika štutgartske tvrtke koji odlučuju o novoj reklamnoj strategiji.

Dvominutni isječak iz serijala Ratovi zvijezda pojavio se na YouTubeu pod nazivom Virales Marketing im Todesstern Stuttgart i postao trenutni hit, a njegov autor, četrdesetjednogodišnji Dominik Kuhn, dotad je promijenio nebrojene poslove i nije mu bilo ni na kraj pameti da će mu se iz razbibrige roditi nova karijera.

Gospodin Kuhn definira gerilski marketing kao 'marketing preko glasina u internetskom dobu'.  Tjednima nakon što je stavio svoj sinkronizirani isječak na internet čuo je kako ga mladi širom Stuttgarta citiraju.

Zahvaljujući svega dva sata zabave počele su mu stizati poslovne ponude, a vrhunac je bio kad je dobio svoju televizijsku emisiju. Gospodin Kuhn smatra da je smiješno to da je stekao slavu sinkronizacijom dvije minute tuđeg filma.

Iako su mnogi njegovi prijatelji predviđali da će završiti na sudu zbog teksta u isječku, Kuhn je postao poznat i tražen u svijetu marketinga.

  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još
Horoskop
Horoskop Pročitaj više