ZA ROŠTILJ

Noga dinosaura na prodaji u supermarketima

08.07.2010 u 11:49

Bionic
Reading

U novoj reklamnoj kampanji za frižidere Bosch je na tržište izbacio nekoliko duhovitih lažnih proizvoda koji ilustriraju kako njihovi aparati održavaju svježinu hrane, među kojima su noga dinosaura i file sabljastog tigra

U tjedan dana, koliko su lažni zabavni proizvodi bili u frižiderima raznih supermarketa, otprilike 100.000 ljudi imalo je priliku zbunjeno stajati i razmišljati hoće li uzeti file sabljastog tigra, nogu dinosaura ili odrezak mamuta. Uz naljepnicu na kojoj je pisalo 'svježe meso iz kamenog doba' lažni proizvodi nasmijali su kupce koji su na blagajni imali priliku saznati detalje o čemu se zapravo radi reklamna kampanja.

Ciljana publika Boschove kampanje bili su svi zainteresirani za svježu hranu te dugo i kvalitetno održavanje namirnica, a preko lažnih proizvoda došli su do detaljnijih informacija o VitaFresh tehnologiji na internetu i putem letaka. Reklamna tvrtka DDB Germany izrazito je zadovoljna rezultatima kampanje.