Funtime GORE NE MOŽE

Odabrane najiritantnije reklame u 2009.

  • Autor: A. S.
  • 17.1.2010 20:04:58
  • 17.1.2010 20:00:00

Reklama za web stranicu GoCompare, u kojoj se pojavljuje operni pjevač, proglašena je najiritantnijom reklamom u 2009. godini

Internetska stranica koja nudi usporedbe cijena raznih oblika osiguranja u Velikoj Britaniji GoCompare.com izbila je uvjerljivo na prvo mjesto s najiritantnijom reklamom u 2009. Slijedi reklama tvrtke Cash4Gold koja pokušava uvjeriti korisnike da prodaju zlato preko interneta.

Dobro nam znana reklama za mirisni sprej Glade Touch 'n' Fresh, u kojoj dječak nagovara mamu da ga pusti da ide obaviti veliku nuždu u zahod kod Karla (na engleskom se govornom području radi o Paulu), zauzela je uvjerljivo treće mjesto.

Čitatelji i urednici časopisa Marketing, koji je sastavio listu, popunili su listu reklamom za Swiftcover u kojoj Iggy Pop predstavlja tvrtku koja ne osigurava glazbenike, zatim reklamom za Confused.com gdje ljudi komentiraju osiguranja, s Churchillom psom koji zna izgovoriti dvije riječi, dva jingla i reklamom za Nintendo.

Pobjednički iritantna
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još
Horoskop
Horoskop Pročitaj više