BEZBOŽNA STATISTIKA

Ateisti uspješniji u online upucavanju

17.09.2009 u 08:00

Bionic
Reading

Studija najvećeg američkog online dating servisa pokazala je da izjašnjavanje kao ateist i izbjegavanje riječi 'bog' u prvim kontaktima imaju daleko bolji učinak na slabiji spol. Za očekivati, atributi tipa 'seksi' i 'predivna' imaju kontraefekt ako su izrečeni prerano

Studija koju je proveo najveći američki servis za upoznavanje OKCupid urodila je s par zanimljivih statističkih stavki. Četrdeset i dva posto početnih poruka koje su uključivale riječ ateist dobile su odgovor, znatno više nego 32 posto, koliko iznosi prosječna šansa za odgovor. Spominjanje riječi kršćanin, židov ili musliman tek neznatno povećavaju mogućnost reakcije.

Sasvim suprotno, baratanje riječju bog u prvom uletu, statistički smanjuje šansu za odgovor druge strane, a to posebice vrijedi za pridjeve seksi i predivna

Stare iskusnjare pak dobro znaju da pozivanje na dobar ukus ili pokazivanje pažnje za riječi sugovornika ('you mention') drastično povećavaju šansu za odgovor. Beskarakterni uleti tipa hi, hey ili hello također ne prolaze dobro.

Zanimljivo da muškarci koji često koriste riječ oprosti imaju puno bolji rejting kod žena, dok obrnuto ne vrijedi.