KUPUSOM DO POBJEDE!

Misle li proizvođači 'navijačkih' gluposti da smo idioti?

11.06.2014 u 13:17

Bionic
Reading

Ako dosad i niste razmišljali o tome da se Svjetsko nogometno prvenstvo može pretvoriti u zabavu za cijelu obitelj, marketinške agencije raznoraznih proizvođača prehrambenih i sličnih proizvoda učinile su to umjesto vas. Navijački kupus, navijački miks mesa za roštilj, navijačke grickalice, navijačko pivo i gemišt, samo su neki od artikala koji su u posljednjih mjesec dana na policama hrvatskih dućana osvanuli u osvježenim, crveno-bijelim ambalažama

Zar uopće možete zamisliti gledanje utakmice hrvatske reprezentacije bez piva ukrašenog crveno-bijelim kvadratićima u ruci? Ili bez štapića u crveno-bijelom najlonu? A da doživljaj bude potpun ne samo pred televizorom, pobrinut će se navijački kupus, navijački miks mesa za roštilj, navijački sladoled i još gomila drugih navijački obojenih proizvoda.


Posljednji hit koji se proširio društvenim mrežama je navijački kiseli kupus. Rezani, da ne bi bilo zabune. Pa eto, ako ste možda razmišljali o popunjavanju kuhinjskog asortimana i pripremi pravog navijačkog ručka, onda je ovo proizvod koji nikako ne smijete propustiti. Kakve točno veze kiseli kupus ima s nogometom? Naravno da nema, ali kao da je to bitno...


Dakako, na prvom mjestu navijačkih proizvoda apsolutno je pivo - u svim oblicima, vrstama, količinama... Sve i da hoćete, reklame ne možete izbjeći, prema tome znate o čemu pričamo. A sigurni smo da i pivo ima drugačiji i zasigurno bolji okus zaogrnuto šahovnicom.

Još nas više oduševljava ideja navijačkog gašenja žeđi koju je jedan hrvatski proizvođač proveo u djelo - navijački gemišt. Ako ništa drugo, olakšali su nam izbor - barem ne trebamo razmišljati o tome koje vino kupiti, a i samo miješanje - sve je već spremno za konzumaciju.

Ako niste ljubitelj piva, navijačko osvježenje možete potražiti i u škrinjama sladoleda. Navijački sladoled nosi, iznenađujuće, naziv Vatreni, a osim slatkog i ledenog užitka proizvođač vas časti 3D magnetićima nogometaša hrvatske reprezentacije. Naravno, ne treba napominjati da se vatreni užitak reklamira kao sladoled za ‘prave navijače’ u kojem može uživati cijela obitelj.

Uz pivo, druženje, urlanje i sve one krasne aktivnosti koje najčešće prakticiramo u krugu obitelji ili prijatelja neizbježan je roštilj! A da bismo imali pravi navijački roštilj (da se ne bi slučajno pomislilo da se radi o običnom nekom roštiljanju), moramo imati i navijački miks mesa. Za to su se pobrinuli naši vrijedni proizvođači, a miks su mudro sveli na one najvažnije roštiljske delicije - ćevape, pljeskavice, pečenice i carsko meso. Dobar tek na hrvatski način!

Ako niste ljubitelj mesine, ne brinite, tu su navijačke grickalice. Ono što se izdvaja kao poseban asortiman u mnogim hrvatskim dućanima su, dakako, vulgaris štapići, pereci i ribice pakirani u, dakako, stimulativnu crveno-bijelu kombinaciju.

Ne smijemo zaboraviti ni navijački jogurt. Već vidimo hrpu polugolih muškaraca koji se u ekstazi proslave gola polijevaju - jogurtom.

A da zbilja ništa nije toliko primamljivo marketinškim stručnjacima kao nogomet, govori činjenica da navijačka groznica ide puno dalje od špeceraja - i banke su to pokazale svojim primjerom. Tako jedna nudi posebnu ‘navijačku štednju’, a njezina se posebnost očituje u stimulativnom dodatku vezanom uz rezultate hrvatske reprezentacije - za svaku pobjedu naših kamatna stopa vaše oročene štednje povisit će se za koju decimalu.

Pa vi onda ne navijajte...