tportal.hr

Zagreb
+9
Osijek
+9
Pula
+10
Rijeka
+17
Zadar
+12
Split
+15
Dubrovnik
+13

EKSPERIMENTALNI HUMOR

Kako povezati hotline i marketing?

Mogu li se spojiti hotline i marketing? Taj je odgovor pokušala pronaći ekipa Instituta experimentalnog humora u svom novom videu

Datum objave:
16.7.2012 13:55

Zadnja izmjena:
16.7.2012 14:27

Telemarketing općenito nije pretjerano omiljena metoda prodaje, barem što se tiče potencijalnih kupaca. No, postaje zbilja zabavna u trenutku kad proizvode poželite prodati tvrtki koja se drži hotlinea.

Tko će izvući kraći kraj, pogledajte u novom videu Instituta experimentalnog humora. Ne zaboravite njihov moto: 'Ako nije smiješno - eksperimentalno je!'

Posjetite ih na službenim stranicama ili na Facebooku.


203304,202088,201109,199929

Sviđa ti se članak? Preporuči ga prijateljima!


Važno: Rubrike, ljubav i seks, crna kronika, supermen, cura i frajer dana mogu sadržavati sadržaje koji nisu primjereni osobama mlađim od 18 godina. Osobama mlađim od 18 godina se savjetuje posjet ovim rubrikama jedino i samo uz nadzor punoljetne osobe.
Tportal je član Hrvatskog vijeća za medije. HVZM je samoregulatorno tijelo koje prati i sankcionira kršenja novinarske etike.
Saznajte više na http://www.hvzm.hr/
vijece@hvzm.hr