BEZ POKRIĆA

10 najlakših načina da postanete slavni

29.04.2012 u 07:06

Bionic
Reading

Neki se rađaju slavni – ludilo koje vlada u vezi djece holivudskih parova dovoljno govori o tome – drugi se rađaju bogati, pa im ne treba puno da bi postali slavni ako to žele. Naravno, ima raznih načina kako doći do slave, a pitanje je i o kakvoj se slavi zapravo radi

Zvijezda je rođena

Svijet je prepun starleta koje su od majčice prirode u pubertetu dobile dva velika poklona zbog kojih ne mogu vidjeti svoja stopala i nekad je uz lijepo lice to bilo dovoljno da postanete slavni. Nakon porasta popularnosti kozmetičke kirurgije, danas više ne trebamo ni 'velike' gene – dovoljno je imati novac za povećanje 'karizme' i put do zvijezda nam je osiguran. Naravno, kako je povećavanje aduta svima dostupno, oni koji žele doći do izražaja moraju pribjeći drastičnim koracima.

Rezultat lako dostupne kirurgije su ogromne stražnjice, ogromne grudi, ogromne usne i nosovi kakve ni Michael Jackson nije mogao zamisliti. S druge strane, dovoljno je prisjetiti se Jocelyn Wildenstein i Garyja Buseyja da znate da postoje zahvati koji se jednostavno više ne mogu popraviti. Ako ih to išta tješi, njihovi primjeri loše kirurgije su ono zbog čega su i dalje u centru pažnje.

Vjenčanjem do zvijezda

Tko se nije rodio s fizičkim karakteristikama koje privlače pažnju, može uvijek pribjeći najkraćem putu do slave – vjenčanju. Nemali broj poznatih osoba u današnjem svijetu ne bi bio poznat da se nije vjenčao za nekog bogatog ili slavnog i tako si osigurao stalno mjesto u medijima.

Novac otvara vrata svim događajima – od otvorenja trgovačkih centara i modnih butika do večera s političarima i sportašima – a u slučaju supružnika željnih pogleda javnosti radi se samo o sredstvu koje će ih smjestiti u centar pažnje. Kad takvi brakovi propadnu, priženjene zvjezdice dobiju dio novca, a to je obično dovoljno da si nastave i dalje kupovati pristup mjestima gdje će naći novog supruga ili suprugu.

U zjenici velikog brata

Otkad postoje reality emisije, broj 'slavnih' znatno se povećao. Svake godine ogroman niz natjecatelja u raznim emisijama izlaže se pogledu javnosti od jutra do sutra i kasnije su za to nagrađeni daljnjom pažnjom medija, koliko god ona kratkotrajna bila.

Nakon kraja emisije samo pobjednici ostaju zapamćeni (ako i oni), pa je na njima da nastave raditi nešto što će skrenuti oči javnosti na njih. No kako mediji obožavaju skandale, nije teško zamisliti u kojem smjeru to najčešće krene. Jednom kad su se našli na naslovnicama novina i na malim ekranima, novopečenim zvijezdama otvaraju se mnoge mogućnosti kako će dalje osigurati interes javnosti.

Multitaskanje - korekcija i kamera odjednom

Odvažniji među onima željnih slave dosjetili su se da nema razloga da ne bi ubijui dvije muhe jednim udarcem, pa su se dali pod nož u reality emisijama koje se bave ekstremnim makeoverom. Tako su pogledu javnosti izložili čak i svoju unutrašnjost.

Poslije operacije novopečena zvijezda s novopečenim liciem i stražnjicom, navlakama i lećama uživat će u pažnji koju će joj posvećivati mediji i nekolicina obožavatelja. Sponzori kozmetičke kirurgije moći će pokazivati svog Pinokija, dok će on uživati jer ništa ne vidi od stalnog bljeskanja fotoaparata.

Oponašanjem do lica s naslovnice

Zašto stati samo na povećanjima fizičkih atributa, skidanju dioptrije i uljepšavanju zagriza kad za dovoljno novaca možete biti netko tko je već slavan? Primjeri takvih 'Gumiflexa' su mnogi – dovoljno je samo pogledati dugu listu žena koje danas izgledaju kao Angelina Jolie

Osobe koje se izlažu takvim operacijama i trajnim preobrazbama našle su svoju karijeru u nevjerojatnoj magiji asocijacije – da bi bili slavni moraju samo izgledati slavno. Već same zabune na ulici ili u trgovini dovoljna su nagrada za takve imitatore.

Pavlovljev refleks

Nisu svi dovoljno hrabri izložiti se skalpelu kako bi dobili svojih par minuta slave. Postoje i lakši načini da se javnosti skrene pažnja na sebe.

Stalnim pojavljivanjem u blizini poznatih ličnosti, te uz nekoliko pravovremenih incidenata, mediji će slučajno snimiti osobe željne slave, koji put u pozadini, a koji put u prvim redovima. Nakon nekog vremena javnost će početi poistovjećivati njihovo lice u gomili sa stvarno slavnim osobama.

Laži i klevete

Najlakša stvar na svijetu je posvađati se s nekim pred kamerama. Nakon toga samo treba održavati svađu na životu dovoljno dugo dok svatko tko prati vijesti nije čuo imena zavađenih.

Još lakše je reći nekakvu ružnu glasinu o nekom tijekom intervjua i nadati se da će zagristi kad to pročita, pa se nastaviti prepucavati preko javnih glasila. Sukobe je svakako najjednostavnije izazvati, no treba znati kada stati i s kim je to moguće izvesti, a da ne dovede do neke tužbe. Ma, uostalom, i ako dovede do tužbe, dovest će i do novina.

'Reimaž'

Najprodavanija stvar na svijetu je seks, pa je to i očiti nastavak karijere za mnoge koji se bore za 16. minutu slave ili onima kojima je karijera teško bolesna. Srećom, postoji niz časopisa i emisija koje će rado snimiti golišave fotografije ili video materijale oskudno odjevenih zvjezdica.

Jednom kad se javnost bolje upoznala s oblikom tijela osoba željnih pažnje, mogu pokušati bilo koju od prije navedenih metoda za daljnje održavanja svog javnog statusa – ili mogu posegnuti za adutom koji se inače čuva za krize – snimkom seksa.

Intimni video materijali služe kao as u rukavu za imena koja su počela nestajati sa scene ili shvaćaju da je to jedini način kako će 'kupiti' daljnju medijsku pažnju. Naravno, takve snimke uvijek su ukradene i nikad nitko ne zna kako su dospjele u javnost, a najmanje njihovi glavni likovi.

Carevo novo ruho

Izaći potpuno gol u današnjem svijetu bilo bi potpuno besmisleno. Ionako smo sa svih strana zatrpani do savršenstva uljepšanim fotografijama ženskih i muških tijela.

Ono što ima smisla je na sebe staviti nešto neuobičajeno što bi moglo imati nekakvo dublje značenje. U obzir dolazi sve od raznih mesnih proizvoda do dijamanata na intimnim dijelovima tijela. Tko zna bi li Lady Gaga stigla do statusa planetarne zvijezde da nije bilo haljine od sirovog mesa.

Naših pet kuna

Ako potencijalnim zvijezdama baš ništa od gore navedenog nije uspjelo, već su kao kojoti iz crtića svaki put nastradali u svojim pokušajima da ulove pažnju javnosti, mi im predlažemo da napišu dugačko i srcedrapateljno pismo Angelini Jolie i Bradu Pittu u kojem ih mole da ih posvoje.

Iako je u pitanju pothvat s malom šansom za uspjeh, dobra strana mu je da košta malo, ne uzima previše vremena, a i opće je poznato da je Brangelina uvijek u potrazi za sljedećim egzotičnim članom obitelji.