TIHO, TIŠE...

SAD donio zakon protiv preglasnih TV reklama

14.12.2011 u 09:35

Bionic
Reading

Zakon je popularno nazvan CALM (Commercial Advertisement Loudness Mitigation), a donesen je zbog mnogobrojnih Amerikanaca koji su godinama prosvjedovali zbog preglasnih reklama

Federalna komisija za komunikacije (FCC) u Sjedinjenim Američkim Državama u utorak je jednoglasno potvrdila zakon koji je u 2010. godini izglasao Senat i kojim se oglašivačima na televiziji zabranjuje pojačavanje zvuka za vrijeme reklama, objavio je CBS News.

Zakon je popularno nazvan CALM (Commercial Advertisement Loudness Mitigation), a donesen je zbog mnogobrojnih Amerikanaca koji su godinama prosvjedovali zbog preglasnih reklama. Na snagu će stupiti 13. prosinca 2012. godine i na lokalnoj i nacionalnoj razini te će zahtijevati da zvuk reklama bude ekvivalentan jačini zvuka programa koji se prati.

Distributerima i televizijskim postajama dano je dvanaest mjeseci za prilagodbu novim odredbama, a očekuje se da će nadležni u tom razdoblju odrediti primjerene kazne za one koji se ogluše i prekrše novi zakon.

I prije nego što je zakon stupio na snagu, FCC se požurio pa je tako odmah nakon glasanja na svojim stranicama uputio poziv građanima da prijavljuju sve oglašivače koji se čine glasnijima nego što bi trebali biti.