SIVA EKONOMIJA

Trećina igrača MMO-a nabavlja zlatnike ilegalno

26.03.2009 u 09:30

Bionic
Reading

Iako većina igrača ne želi priznati da su kupovali virtualna dobra za stvarni novac, procjenjuje se da je broj korisnika usluga 'kineskih farmera' mnogo veći nego što se ranije mislilo

Svi proizvođači MMO-a u svojim licencnim ugovorima navode da je trgovanje predmetima i virtualnim novcem za stvarni ilegalno, no nekim je igračima jednostavnije platiti nerijetko i velike svote sumnjivim tvrtkama u kojima rade često spominjani 'kineski farmeri'.

Prema nekim procjenama, industrija igara bi daleko više profitirala kada bi sama preuzela kontrolu nad prodajom virtualnog bogatstva jer neka istraživanja govore da je čak 30 posto igrača MMO-a tijekom igranja kupovalo predmete ili novac na sivom tržištu.

Doduše, riječ je o podatku koji je nemoguće provjeriti budući da tvrtke koje se bave farmanjem ne objavljuju financijske rezultate, no da je svaki treći igrač kupovao virtualna dobra, zvuči pretjerano.