ISTRAŽIVANJE

Hrvati žeđ gase vodom ili sokom s akcije

22.07.2016 u 14:59

Bionic
Reading

U zadnjih godinu dana potrošnja na bezalkoholna pića u hrvatskoj maloprodaji zabilježila je rast količinske prodaje od 4,5 posto, na ukupno prodanih 224,3 milijuna litara, dok je vrijednosna prodaja istodobno povećana za 6 posto, na utrženih 1,6 milijardi kuna

Riječ je o kategoriji koja obuhvaća sve vrste bezalkoholnih pića, kao što su gazirana pića, ledeni čajevi, prirodni sokovi i nektari, voćni sirupi te aromatizirane vode.

Bezalkoholna pića imaju visok udio prodaje koja se ostvaruje kroz promotivne aktivnosti. Naime, čak 43 posto prodaje generira se kroz cjenovne akcije uz prosječan popust od 21 posto ili kroz promotivna pakiranja.

Kada se radi o hidrataciji organizma, bezalkoholnim pićima najveći su takmaci voda i pivo. Rezultat istraživanja magazina Ja TRGOVAC i agencije Hendal  ipak pokazuje da je voda omiljena vrsta pića domaćih potrošača jer ukupno 55 posto ispitanih hrvatskih građana najčešće pije upravo vodu.

Po učestalosti konzumacije potom dolaze voćni sirupi s 15,2 posto udjela, a nedaleko iza su i prirodni sokovi koje najčešće pije 12,4 posto ispitanika.