PROMOCIJA PRED I POSEZONE

HTZ predstavio PPS podstranicu croatia365.eu

17.09.2014 u 14:50

Bionic
Reading

Hrvatska turistička zajednica, u sklopu pilot-projekta Hrvatska365, a u skladu s ciljem razvoja i promocije atraktivne i konkurentne destinacijske ponude s dodanom vrijednošću u razdoblju pred i posezone, predstavila je danas novu podstranicu croatia365.eu. Spomenuta podstranica izrađena je u okviru postojećeg portala Hrvatske turističke zajednice croatia.hr, a namijenjena je svima zainteresiranima za putovanja u Hrvatsku tijekom razdoblja pred i posezone, stoji u priopćenju Hrvatske turističke zajednice

Ratomir Ivičić, direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice, pri predstavljanju je izjavio: 'Podstranica, kao dio ukupnih aktivnosti koje Glavni ured provodi s ciljem promocije Hrvatske kao cjelogodišnje destinacije, rezultat je kvalitetnoga rada svih dionika projekta. Ponosni smo što sada naši proizvodi imaju i odlične vizuale, čime su postali opipljivi i privlačniji, a samim time informativno dostupniji'.

Podstranica je informativnog karaktera, a sadržaj predstavljen na jednostavan način, s privlačnim fotografijama i pristupom informacijama na više razina. Sadržaj podstranice croatia365.eu dostupan je na sedam jezika, hrvatskom, engleskom, njemačkom, talijanskom, francuskom, slovenskom i poljskom, dok se u godinama pune primjene očekuje prijevod i na ostale jezike, navodi se u priopćenju HTZ-a.

U postojećoj navigaciji naslovne stranice portala croatia.hr, uz do sada sadržane cjeline (Otkrij Hrvatsku, Odredišta, Aktivnosti i atrakcije, Pretraživač smještaja i Putovanje Hrvatskom), nadodan je novi tab pod nazivom 'Sezone'. Unutar taba 'Sezone' trenutno je prezentirana turistička ponuda za jesen 2014, a ona će se s vremenom nadograđivati i ostalim sezonama, odnosno godišnjim dobima.

Na samoj naslovnici predstavljeno je šest linija proizvoda kroz koje je vizualno prezentirana ponuda sve 22 destinacije uključene u PPS projekt, no dublje u strukturi stranice omogućen je pristup i samim pojedinačnim destinacijama. Vizual svake linije proizvoda obilježen je piktogramom koji označava pojedinu liniju proizvoda. Proizvodi koji su predstavljeni na naslovnici PPS podstranice predstavljaju proizvode koje su kao najznačajnije za svoje područje istaknule PPS destinacije. Šest linija proizvoda koje je kao najvažnije istaknuo najveći broj destinacija su kultura, biciklizam, aktivni odmor, wellness i zdravlje, poslovna putovanja te vino i gastronomija. Svaki proizvod ima svoju podstranicu na kojoj su prezentirane destinacije u kojima se navedeni proizvod nudi.

Direktan pristup sadržaju PPS pod stranice omogućen je putem domene hrvatska365.hr, odnosno za druga tržišta - hrvatska365.eu, croatia365.eu, kroatien365.eu, kroatien365.hr, hrvaska365.eu, croatie365.eu, croazia365.eu, kroatie365.eu i kroatia365.eu.

Prije samoga predstavljanja nove podstranice Hrvatske turističke zajednice održani su sastanci s predstavnicima PPS destinacija na kojima je bilo riječi o nadolazećim prezentacijama na inozemnim tržištima, najavljenim studijskim putovanjima kao i svim ostalim otvorenim stavkama. Jednako tako, na zajedničkom plenarnom sastanku, uz nazočnost direktora županijskih turističkih zajednica, razmotrene su sve poduzete aktivnosti za realizaciju operativnih zadataka PPS pilot-projekta. Koordinatori destinacija uključenih u PPS projekt izvijestili su o statusu formiranja PPS klubova na svojim područjima. Naglašeno je, isto tako, kako je ovaj projekt dugoročan i kako se prvi efekti mogu očekivati u dogledno vrijeme. Ponovljeno je kako PPS projekt u 2015. ulazi u punu primjenu te najavljeno da će se postojeći popis PPS destinacija dodatno proširivati, navodi se u priopćenju HTZ-a.