Poslovni vodič CRM ARENA 2010.

Je li fokus na klijenta preskupa investicija

  • Autor: tportal.hr
  • 21.4.2010 16:01:46
  • 21.4.2010 15:50:16

U utorak, 27. travnja, u zagrebačkom hotelu Westin održat će se 7. regionalna konferencija 'CRM Arena 2010. – Konferencija o upravljanju odnosima s korisnicima' koju tradicionalno organizira Infoarena grupa

Cilj je ovogodišnje konferencije pod sloganom Je li fokus na klijenta preskupa investicija osvijestiti isplativost investiranja u CRM (Customer Relationship Management) koji može kreirati nužnu konkurentnu prednost na tržištu.
CRM ARENA 2010.
Tijekom konferencije sudionici će imati priliku poslušati brojne hrvatske i regionalne gospodarstvenika te stručnjake iz područja upravljanja odnosa s korisnicima koji će predstaviti svoja viđenja i relevantne praktične primjere kroz sljedeće tematske blokove:

• CRM strategija: kako uvesti CRM u organizaciju?
• Komunikacijski pristup korisniku: kako povećati profitabilnost i kvalitetu odnosa s korisnicima kroz korištenje potencijala digitalnog marketinga i društvenih mreža
• Procesi: kako automatizirati i uskladiti CRM procese s ostalim procesima u organizaciji
• Investicijski proces: kako optimizirati CRM ulaganja i efikasnije upravljati rizicima u vrijeme recesije
• Regionalni VIP panel: važnost upravljanja odnosima s klijentima za cjelokupno poslovanje

Neke od tema bit će kako uz implementaciju CRM načela u organizaciji povećati profitabilnost korisnika te kako prepoznati vrijednosti i potencijale rasta svakog klijenta, kako poboljšati cjenovnu strategiju u vrijeme recesije. Nikako se ne smije zaboraviti i financijski aspekt CRMa, pa će biti govora i kako samofinancirati implementaciju CRM-a kroz niz manjih projekata, kako kreirati organizacijsku kulturu usmjerenu na korisnika te kako uskladiti postojeće poslovne procese sa CRM procesima i pritom zadovoljiti poslovne potrebe.

Dodatne informacije o programu Konferencije potražite na www.infoarena.hr/crm2010.
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još