Poslovni vodič RECESIJA UČINILA SVOJE

Proizvođačima viskija cvjeta posao

Financijski rezultati proizvođača legendarnog viskija 'Jack Daniels' i votke 'Finlandia' premašili su sva očekivanja

Čini se da su se procjene o tome tko će profitirati u recesiji ostvarile. Brown-Forman Corporation je izvjestio kako su neto prihodi od prodaje u fiskalnom periodu od travnja do kraja listopada porasli 6% u odnosu na prethodnih pola godine te su iznosili 1,7 milijardi dolara. Kako navodi portal Yahoo najviše je porasla prodaja votke 'Finlandia' i skupog viskija iz porodice 'Jack Daniels' pod nazivom 'Gentleman Jack'.

Odlično se prodavalo i omiljeno piće Britney Spears, Jack Daniels i Cola, koje bilježi dvoznamenkasti rast. Najslabiji rast zabilježio je jedino viski 'Southern Comfort', inače omiljeno piće slavne pjevačice Janis Joplin. Čini se da su se alkoholu u većoj mjeri odali na svim tržištima osim u Njemačkoj, Velikoj Britaniji i Španjolskoj, gdje je zabilježen pad prihoda.

Recesija je izgleda učinila svoje i bez prevelikih marketinških ulaganja, koja se, prema navodima same tvrtke nisu znatnije povećavala u odnosu na prošlo fiskalno polugodište. Izvršni direktor Paul Varga može samo zadovoljno trljati ruke. Čini se kako je njegova odluka da marketinške aktivnosti preseli sa kafića i restorana na trgovačke lance bila jedna od najmudrijih poslovnih odluka u recesijskoj 2008 godini.

Milijuni nezaposlenih Amerikanaca svoju depresiju liječe čašom alkohola više i to u okrilju svojeg doma, što je za ovu tvrtku urodilo milijunskim profitima. No, ne piju samo nezaposleni Amerikanci, nego i oni iz vrhuške korporativnih financijskih redova, jer je uz 'Dewar’s' star barem 12 godina, 'Gentleman Jack' jedno od popularnih pića visokog menadžmenta.

Zaista, kada nekome smrkne drugome svane!
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još