KUPUJMO JEFTINO

Hrvati kupuju na akcijama, ali sumnjaju u sniženja

13.11.2009 u 13:08

Bionic
Reading

Čak 46 posto građana temelji svoje odluke o kupnji na temelju prodajnih akcija, pokazalo je istraživanje koje je provela agencija Hendal i portal Ja Trgovac

Njih 42 posto redovito prati kretanja prodajnih akcija i kupuje prema njima, dok će 19 posto građana kupiti određeni proizvod jer je na akciji iako im u tom trenutku nije potreban.

Zanimljiv je podatak, kako se navodi u priopćenju, da je većina potrošača sumnjičava spram oglašenog sniženja, odnosno, u njega sumnja 66 posto građana, dok oko kvalitete proizvoda sa sniženim cijenama dvoji 55 posto građana.

Istraživanje je pokazalo i da je gospodarska kriza dodatno ponukala kupovinu proizvoda na akciji, o čemu govori podatak da 38 posto građana od sada kupuje više akcijskih proizvoda nego ranije.

Istraživanje je provedeno od 20. do 30. listopada na uzorku od 401 građana.