Poslovni vodič VJEROVALI ILI NE

HRT najvredniji hrvatski brand

Europski brand institut objavio je studiju o vrijednosti korporacijskih brendova prema kojoj je najuspješniji hrvatski brend – Hrvatska radiotelevizija

Studija pod nazivom Eurobrand 2009. sadrži najvrjednije europske korporacijske brendove kao što su finska Nokia, francuski LVMH, nizozemski Heineken, švedski Ericsson, švicarski Nestle te talijanski Fiat.

Kao najprepoznatljiviji i najvrjedniji hrvatski brend prepoznata je hrvatska javna televizija čija se vrijednost procjenjuje na 128 milijuna eura.

Zanimljivo je kako jedino Hrvatska kao najkorporativni brend ima javnu televiziju, dok je kod ostalih zemalja poput susjedne Slovenije izabran brend s prepoznatljivim proizvodom – Gorenje.

Direktor Europskog brand instituta Gerhard Hrebicek istaknuo je kako je kriza značajno pogodila europske brendove koji su oslabili u prosjeku 24 posto u odnosu na vrijednost brenda.

Najviše su krizom pogođene bankarska grupacija RBS iz Ujedinjenog Kraljevstva (-40%), njemačka Allianz Group (-18,5%) i automobilski brendovi kao što su Fiat Group, Mercedes i Porsche.

Najveći uzlet godine doživjela je belgijska grupacija Inbev Group, s porastom vrijednosti brenda 56 posto kroz uspješnu akviziciju
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još