Poslovni vodič POJAČAVANJE PROMOCIJE

Natječaji za udruženo oglašavanje turizma

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je danas u dnevnim novinama pet natječaja za udruženo oglašavanje u tiskovnim medijima, televiziji, radiju, internetu i putem plakatiranja na svim tržištima u 2009.

HTZ planira udruživanje ukupno 35,3 milijuna kuna sa sustavom turističkih zajednica, gospodarskim subjektima i organizatorima putovanja. Cilj natječaja za udruživanje sredstava javnog i privatnog sektora je pojačavanje turističke promocije u idućoj godini i prevladavanja negativnih utjecaja krize na hrvatski turizam.

Pet natječaja se zapravo odnosi na pet modela udruživanja tih sredstava, pri čemu su rokovi za prijavu na natječaje do 21. siječnja iduće godine, dok su krajnji rokovi za odobravanje sredstava određeni, ovisno o modelu, za 16. siječnja, 31. siječnja te 6. veljače.

Najveći iznos za udruživanje od ukupno predviđenih HTZ-ovih sredstava za 2009. ili 11 milijuna kuna određen je za Model IV. odnosno za udruženo oglašavanje s organizatorima putovanja u pred i posezoni i to za višednevna putovanja s organiziranim zračnim i autobusnim prijevozom.

Sredstva se udružuju po načelu 1+1 odnosno 50 posto udružuje organizator putovanja, a 50 posto HTZ. Pritom HTZ udružuje 20 eura po dovedenom putniku u zračnom prijevozu u pred i posezoni za sva tržišta osim za Veliku Britaniju za koju je taj iznos 20 funti po putniku. Za organizirani autobusni prijevoz iznos udruživanja je 7 eura po putniku.

Modelom III. HTZ planira udruživanje 10,3 milijuna kuna s organizatorima putovanja u 2009., po istom načelu pola-pola, pri čemu HTZ daje 1 euro po dovedenom putniku za sva inozemna tržišta, osim Velike Britanije gdje je to 1 funta, dok je za Hrvatsku to 3 kune po putniku.

Po 5 milijuna kuna predviđeno je za udruživanje po modelima I. i II. sa sustavom turističkih zajednica i gospodarskim subjektima te samo sa sustavom turističkih zajednica. Pritom se u Modelu I. sa gospodarskim subjektima sredstva udružuje po načelu 1+1+2 odnosno 25 posto 'daje' HTZ, isto toliko sustav turističkih zajednica, a gospodarski subjekti 50 posto. U Modelu II. HTZ udružuje 50 posto sredstava, a isto toliko županijske, gradske, općinske i mjesne turističke zajednice.

Modelom V. HTZ udružuje 4 milijuna kuna sa sustavom turističkih zajednica i gospodarskim subjektima za promociju regionalnih avio programa za Hrvatsku u 2009. i to po načelu 1+2+1 ili 25 posto sredstava HTZ, 50 posto sustav turističkih zajednice, a 25 posto gospodarski subjekti.

Natječaji su objavljeni slijedom usklađenih mjera Ministarstva turizma i strukovnih udruga.
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još