Poslovni vodič U UMAGU

U svibnju drugi festival oglašavanja IdejaX

  • Autor: tportal.hr
  • 21.2.2012 17:50:11
  • 21.2.2012 15:05:03

Drugi nacionalni festival kreativnog oglašavanja IdejaX održat će se 11. i 12. svibnja u Umagu, a očekuje se da će okupiti više od prošlogodišnjih oko 1.300 sudionika uz velik broj prijava za natjecateljske radove, najavljeno je na današnjoj konferenciji za novinare Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA)

'Ove godine idemo s još jačim programom i predavačima nego na prvoj IdejiX. Prošle godine nismo imali lagan posao lansiranja jednog novog kreativnog festivala usred recesije, ali s više od 270 prijavljenih natjecateljskih radova, više od 1.300 sudionika, preko 50 sponzora i partnera koji su podržali festival te više od 12.000 fanova na Facebooku, slobodno mogu reći da smo uspjeli. Ove godine moramo opravdati očekivanja i ljestvicu dignuti još više, tako da dovodimo predavače koje sigurno većina domaće scene još nije imala prilike vidjeti i čuti uživo, a X i Mixx žiriji jamče još jaču natjecateljsku konkurenciju', rekao je Damir Ciglar, predsjednik Uprave HURA-e, suorganizatora IdejeX.

Pored desetak predavanja vrhunskih europskih i svjetskih stručnjaka, kao što su Nate Elliott, Dave Trott i Ana Anđelić, na festivalu će biti organizirane i regionalne diskusije o stanju i trendovima u struci, izložba odabranih radova pristiglih na kreativne natječaje, kao i niz strukovnih radionica. Očekuje se ukupno tridesetak domaćih i stranih predavača i panelista.

'IAB i HURA prošle su godine dokazali snagu sinergije i komplementarnost klasičnog i online oglašavanja te na tom tragu nastavljamo i u drugom izdanju IdejeX', izjavio je Jan Jilek, predsjednik IAB-a, drugog suorganizatora IdejeX. 

Mia Pećina, direktorica festivala rekla je da se kreativni radovi mogu prijaviti od 1. ožujka do 1. svibnja. Autore radova u tradicionalnim (offline) medijima, kao i u kampanjama odrađenima u novim medijima (online), festival IdejaX vrednuje prema kategorijama u kojima se proizvodi za koje su napravljeni natječu na tržištu, a ne u konvencionalno promatranim medijskim kategorijama.

Sve informacije o natjecateljskom dijelu programa, cijenama kotizacija i prijavama sudionika mogu se pronaći na web stranici festivala: www.idejax.com.
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još