Poslovni vodič TOP LISTA

T-HT najpoželjniji poslodavac, drugi je Agrokor

  • Autor: O. I. N.
  • 19.3.2009 13:42:12
  • 19.3.2009 13:26:20

Već petu godinu za redom T-HT/T-Mobile izabran je za poslodavca prvog izbora, dok su DM - Drogerie Markt i Atlantic Grupa najviše porasli u očima javnosti

T-HT/T-Mobile jednako je atraktivan i muškarcima i ženama, dok muškarci nakon toga više preferiraju INA-u, a žene DM - Drogerie Markt.

Najpoželjniji poslodavac za ispitanike sa srednjoškolskim i visokim obrazovanjem je T-HT/T-Mobile, dok je nakon toga SSS ispitanicima primamljiviji DM-Drogerie Markt, a VSS-u Agrokor.

Pokazalo je to istraživanje o poslodavcima prvog izbora koje je proveo MojPosao, a kojim se željelo saznati koji su poslodavci na hrvatskom tržištu rada javnosti najatraktivniji te istaknuti one koji su najviše napredovali.

U istraživanju koje je provedeno tijekom veljače 2009. sudjelovalo je preko 2300 ispitanika, a rezultati su pokazatelj isključivo percepcije ispitanika o samim tvrtkama prema njihovom slobodnom izboru (u istraživanju nisu unaprijed ponuđeni nazivi tvrtki).

Drugi na listi je Agrokor, za kojim slijedi Vipnet, a uz telekomunikacijske tvrtke atraktivnim poslodavcima smatraju se i banke. Tako je se među prvih 20 poslodavaca prvog izbora nalaze i četiri banke: Zagrebačka banka (6. mjesto), Privredna banka Zagreb (8.), Erste Bank (12.) i Raiffeisen Bank (13.).

INA je zadržala prošlogodišnju četvrtu poziciju, dok se DM - Drogerie Markt, nakon 2008. godine kada se prvi puta pojavio na listi najpoželjnijih poslodavaca, s devetog popeo na peto mjesto i time zamijenio mjesto s Plivom koja je s petog mjesta pala na deveto.

Sudionici istraživanja složili su se da su prilike za napredovanje u struci koje tvrtka pruža zaposlenicima, vodeće mjesto u sektoru, sigurnost radnog mjesta i ukupni image u poslovnom svijetu, presudni faktori koji utječu na atraktivnost poslodavca.

Također, harmonični međuljudski odnosi među zaposlenicima u velikoj mjeri utječu na atraktivnost poslodavca, dok su visina plaće i ostale materijalne beneficije manje važne.

Čak petina sudionika (21%) navela je da trenutno rade kod svog poslodavca prvog izbora, dok su oni koji ne rade kod najomiljenijeg poslodavca, spremni preći k njemu čak i za 28 posto nižu plaću. S druge strane, zaposlenici koji rade kod svog poslodavca prvog izbora, u "manje atraktivnu tvrtku" prešli bi samo za 39 posto veću plaću.

Čak je 43 posto ispitanika navelo da često razmišlja o promjeni poslodavca, dok ih više od trećine (38 posto) ponekad razmišlja o tome, a 19 posto nikada.

Ispitanicima sa srednjom školom poslodavci prvog izbora najatraktivniji su zbog sigurnosti radnog mjesta i vodstva u svom sektoru, dok je ispitanicima s fakultetom ili akademijom važnija prilika za napredovanje.

  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još