Novac OMJER KVALITETE I CIJENE

City Center i Kaufland najbolji šoping centri

Prvo hrvatsko Best Buy Award istraživanje tržišta pokazalo je da hrvatski građani smatraju kako im City Center One nudi najbolji omjer kvalitete i cijene kada je riječ o shopping centrima u Hrvatskoj, piše Business.hr

Rezultat je ovo posebnog istraživanja po metodi DEEPMA ('Deep Mind Awareness') – Best Buy Award, provedenog od strane Centra za istraživanje tržišta GfK.

Iza City Centera One slijede Kaufland, Konzum, Plodine, Emmezeta, Interspar/Ipercoop, Mercator, Avenue mall, Metro, Getro, pa West Gate.

Ispitanicima u ovom istraživanju odgovori nisu bili sugerirani, te su oni sami mogli slobodno navoditi brandove za koje smatraju da su po njihovoj ocjeni 'shopping centri koji pružaju najbolji omjer cijene i kvalitete', navodi se u priopćenju.

Istraživanje 'Best Buy Award' na kojem se temelji dodjeljivanje 'Best Buy Award' nagrada i certifikata prvi je puta po posebnoj metodi 'Deep Mind Awareness' provedeno u Hrvatskoj početkom 2010. godine.

Zaštićenu metodu istraživanja 'Best Buy Award' - DEEPMA razvila je tvrtka Axios u suradnji sa svjetskom revizorskom i savjetodavnom organizacijom PricewaterhouseCoopers.
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još