Novac PRVI KVARTAL

Ericsson NT: osjetan rast dobiti

Kompanija Ericsson Nikola Tesla u prvom je tromjesečju ostvarila neto dobit od 43 milijuna kuna, što je porast za 88 posto u odnosu na isto razdoblje lani, objavili su iz te kompanije

Ukupni su prihodi u prvom tromjesečju iznosili 354,68 milijuna kuna i manji su za 11 posto. Knjižene narudžbe u iznosu 350,5 milijuna kuna i prihodi od prodaje od 294,8 milijuna kuna, niži su u odnosu na isto razdoblje prethodne godine zbog, kako navode, usporavanja investicija operatora, ponajprije na izvoznim tržištima.

Operativna dobit iznosi 11,6 milijuna kuna i znatno je niža u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, što se objašnjava manjim prihodima od prodaje.

Dobit od financijskih aktivnosti iznosila je 42,2 milijuna kuna što je najvećim dijelom rezultat pozitivnih tečajnih razlika, te prihoda od kamata. Sukladno tome, neto dobit dvostruko je veća u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje te iznosi 43 milijuna kuna, navode iz kompanije.

Predsjednica Ericsson Nikole Tesle Gordana Kovačević ocjenjuje kako se poslovanje u prvom tromjesečju ove godine razvijalo dobro, uzevši u obzir trenutačno tržišno okruženje.

S obzirom na ekonomsku recesiju došlo je do usporavanja investicija operatora na nekim od kompanijinih glavnih izvoznih tržišta, što se odrazilo na manji volumen prodaje i knjiženih narudžbi. Međutim, već tijekom ožujka primjetan je blagi oporavak, a realizaciju nekoliko većih projekata očekuju u drugom tromjesečju, ističe Kovačević.

Napominje kako je kompanija zadržala dobru razinu marži te, posebno zahvaljujući prihodima od financijskih aktivnosti, ostvarila gotovo dvostruko veću neto dobit u usporedbi s prethodnom godinom.

Posebno ističe udvostručenje neto dobit, jer smatra da je zbog otežanih uvjeta poslovanja vezano uz krizu koja pogađa i njihova tržišta, od presudne važnosti da kompanija zadrži svoju financijsku i poslovnu stabilnost.

Kovačević kao glavne izazove, rizike u ovoj godini navodi usporavanje investicija telekom operatora, tijela državne uprave i poslovnog segmenta u informacijsko komunikacijska tehnološka rješenja.

Očekujemo, kaže, daljnje pritiske na cijene proizvoda i usluga te povećanje potreba za financiranjem kupaca, a tu je i nesigurnost vezana uz promjene u tečajevima eura i dolara.

Međutim, brojne poslovne prilike vidi uz ostalo u radu s ključnim kupcima na način da im se ponude rješenja, proizvode i usluge koji će osigurati njihov poslovni rast i njihovu poslovnu učinkovitost.

  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još