Novac PRVO POLUGODIŠTE

Atlantic: Prihodi udvostručeni, dobit minimalna

  • Autor: tportal.hr
  • 28.7.2011 13:16:27
  • 28.7.2011 11:55:42

Atlantic grupa je u prvoj polovini ove godine ostvarila neto dobit nakon manjinskih interesa od 7,05 milijuna kuna, dok je u istom lanjskom razdoblju iznosila 74 milijuna kuna. Pod utjecajem akvizicije Droga Kolinske, prihodi od prodaje su se više nego udvostručili te su iznosili 2,2 milijarde kuna

Operativna dobit (EBIT) bez jednokratnih utjecaja dvostruko je veća u odnosu na isti period lani i iznosi 127,7 milijuna kuna, a dobit prije kamata, oporezivanja i amortizacije (EBITDA) bez jednokratnih utjecaja veća je 156,5 posto i iznosi 229,5 milijuna kuna. Normalizirana neto dobit prije manjinskih interesa iznosi 14,5 milijuna kuna, a neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi 7,05 milijuna kuna.

Glavnina rasta prihoda od prodaje rezultat je konsolidacije Droga Kolinske u rezultate Atlantic Grupe, a dodatni doprinos ukupnom rastu prodaje dale su divizija Sportska i aktivna prehrana, koja bilježi najsnažniji organski rast prihoda od prodaje od 19,5 posto, te divizija Pharma s rastom od 12,5 posto.

U prvoj polovici godine dovršena je integracija Droga Kolinske u sustav Atlantic Grupe, uspostavljen je zajednički distribucijski nastup na svim regionalnim tržištima, objedinjeni su logistički procesi, uspostavljen je centralizirani sustav nabave i marketinga.

'Uspješnom provedbom ključnih integracijskih aktivnosti s posebnim fokusom na distribuciju i logistiku na regionalnim tržištima, u prvom polugodištu 2011. godine Atlantic Grupa je ostvarila dvostruko višu prodaju i normaliziranu operativnu dobit u odnosu na isto razdoblje godinu ranije. Rast prodaje ostvaren je na gotovo svim važnijim tržištima, pri čemu se posebno ističu Srbija, s organskim rastom od preko devet posto, te Njemačka i Velika Britanija koje bilježe dvoznamenkaste stope rasta. U nastavku godine fokus se stavlja na poboljšanje i optimizaciju internih procesa, razvoj tehnika upravljanja operativnim i financijskim rizicima te aktivni brend menadžment s glavnim ciljem ostvarenja sinergijskih potencijala i ispunjavanja postojećih financijskih obveza', izjavio je Zoran Stanković, potpredsjednik Atlantic Grupe za financije.

U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe hrvatsko tržište sudjeluje sa 28,6 posto, a slijede ga tržišta Srbije sa 24,9 posto, Slovenije sa 11,9 posto te zapadne Europe sa 9,0 posto. Vlastite robne marke nakon inkorporiranja brendova Droga Kolinske sudjeluju u prodaji sa 71,6 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala sa 17, posto, Farmacia sa 5,9 posto, dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine 5,5 posto prodaje.
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još