POVJERENJE U BRENDOVE

Europljani traže kvalitetu, Hrvati tradiciju

29.03.2011 u 13:34

Bionic
Reading

Petu godinu zaredom hrvatsko izdanje časopisa Reader's Digest uz potporu Hrvatske gospodarske komore ispitalo je kojim proizvodima i brendovima potrošači naviše vjeruju. U kategoriji 35 proizvoda i usluga, nagradu Trusted Brands za ovu godinu dobio je 21 domaći i 13 stranih brendova

Od 2007. godine, otkad se provodi istraživanje, potrošači su nominirali oko 3.000 brendova i proizvoda, od čega je samo njih 55, istaknuo je voditelj projekta Boro Vulin, zaslužilo nagradu Trusted Brands.

'Kad pitate europskog potrošača što mu je najvažnije kod proizvoda, on će vam reći kvaliteta. Hrvati će pak na prvo mjesto staviti tradiciju. To je vidljivo i u ovogodišnjem istraživanju. U nekim kategorijama već peti put zaredom pobjednici su uvijek isti brendovi', istaknuo je Vulin.

Tako se čak devet domaćih brendova mogu podičiti kao najomiljeniji među potrošačima u svojim poljima, a to su: Dukat, Franck, Konzum, Ina, Croatia osiguranje, Generalturist, Gavrilović, Kraš i Cedevita.

Od ostalih brendova koji su nagrađeni u svojim kategorijama tu su među mobilnim operaterima T-Mobile, internetskim poslužiteljima T-Com, bankama Zagrebačka banka, proizvođačima automobila Opel, vodama Jana, dnevnim novinama 24sata itd.

Inače, ove godine je Trusted Brand Hrvatska prvi put postao dijelom europskog istraživanja koje je u svih 16 europskih zemalja, a u čemu je sudjelovalo više od 33.000 ispitanika, provela britanska agencija Wyman Dillon.

U Europi se najviše vjeruje markama koje su pobijedile u više od sedam zemalja, a to su: Nivea, Nokia, Visa, Canon, HP Compaq, Ariel, Kellogg's, Nestle i Miele.