STRUČNJACI HT-A

Ova ekipa zna posao na Googleu i sprema nove pothvate

10.02.2017 u 12:03

Bionic
Reading

Hrvatski Telekom (HT) potvrdio je status jednog od najboljih Google partnera u Hrvatskoj. Odjel za medijske i digitalne usluge HT-a koji se bavi oglašavanjem u četvrtom kvartalu 2016. dosegao je najviši, četvrti prag Google Partners Game On natjecanja Google Adwords.

Iz HT-a ističu kako su se za Googlevu nagradu natjecali s više od 50 agencija.

'Priznanje se dodjeljuje prema akviziciji novih klijenata te potrošnji i efikasnosti kampanja. Nagrada je pokazatelj naše dobre poslovne strategije', naglasili su iz našeg najvećeg telekoma.

Prevladavajući trend u industriji oglašavanja je da primarni komunikacijski kanali poput televizije, novina i radija polako gube bitku s internetom.

HT je svoj Odjel za medijske i digitalne usluge osnovao 2015., a klijentima nudi široki spektar digitalnih usluga. Osim Google oglašavanja, tu su IPTV, Tportal, SMS oglašavanje, imamo i payment gateway PayWay odnosno sustav sigurne autorizacije i naplate kartica putem Internet za e-trgovinu. Nadamo se kako ćemo uz pomoć posebnog imena i brenda lakše dolaziti do novih klijenata', kažu iz HT-a.

Kad je riječ o Google oglašavanju u ovom trenutku HT opslužuje više od 200 klijenata. Za razliku od prijašnjeg razdoblja kad su bili usmjereni na male tvrtke sad im je fokus na srednjim i velikim kompanijama.

'Oglašavanje preko Googlea je jako radno intenzivno i traži posebna znanja. Svaki naš klijent ima svog menadžera za kampanju koji mu je na usluzi od 0 do 24 sata. U našem timu je i dizajner te ćemo proširiti uslugu i na digitalnu kreativu. Nastojimo se prilagoditi svakom našem klijentu i želja nam je pratiti njegov poslovni rast', naglasili su HT-ovci.

Na hrvatskom tržištu, ali i unutar Deutsche Grupe, HT je jedini telekom koji ima integriran odjel za digitalno oglašavanje.