POTPORA PARTNERIMA

Franck otvorio moderni servisni centar

13.05.2016 u 10:09

Bionic
Reading

Franck je jučer u Zagrebu (Radnička 177) otvorio novi regionalni servisni centar u moderno uređenome prostoru površine 2000 četvornih metara, potpuno opremljenom za pružanje profesionalne potpore visoke razine partnerima u HoReCa segmentu. Uz servis profesionalnih ugostiteljskih aparata svjetski renomiranih proizvođača, novootvoreni centar omogućuje i provedbu edukacijskih programa za servisere Franckovih HoReCa partnera

Otvaranjem regionalnoga servisnog centra Franck dodatno podiže razinu izvrsnosti u svom poslovanju, osiguravajući kontinuirano visoku razinu usluge u cijeloj svojoj partnerskoj mreži. Time daje i dodatnu vrijednost tržištu toplih napitaka, na kojemu je Franck uvjerljivi lider u HoReCa kanalu i u Hrvatskoj i u regiji.

'Servisno-edukacijski centar omogućuje nam da suradnju s našim partnerima u HoReCa kanalu, koja je već sada na visokoj razini, dodatno poboljšamo. Franck želi biti prvi izbor svih koji u Hrvatskoj i regiji traže pouzdanoga i dugoročnog partnera. Kada ulažemo u svoju izvrsnost, konačna korist uvijek se prenosi na naše partnere kroz pružanje kompletne, pouzdane i visokokvalitetne usluge. Naša je strategija dugoročno održivo poslovanje i inovativni pristup razvoju, a to najbolje oslikava upravo naš novi regionalni servisni centar', istaknuo je Viktor Miljković, direktor prodaje Francka za HoReCa segment.

U HoReCa segmentu toplih napitaka Franck, kao lider na tržištu, nudi kompletna rješenja za sve potrebe, uz veliki izbor vrhunskih proizvoda za hotele, restorane i barove te pouzdanu podršku i logistiku. Svojim partnerima Franck osigurava kvalitetnu aparaturu i redovito održavanje te besplatne edukacije zaposlenika u spravljanju vrhunskoga espressa, instant napitaka, kakaa, vruće čokolade i čajeva. 'Business to business' (B2B) ponuda uključuje filtar i vending aparaturu ('coffee to go'), te razne marketinške pogodnosti i povoljne komercijalne uvjete.

422896