KUPNJA NA MREŽI

Prvi dan Todorićeve Abrakadabre najpopularniji 'vrt i alati'

05.04.2016 u 15:00

Bionic
Reading

U ponedjeljak je krenula s radom platforma za online kupnju Abrakadabra u vlasništvu tvrtke A007, jedne od kompanija koncerna Agrokor Ivice Todorića. Prvi dan šopinga, tvrde iz odnosa s javnošću Agrokora, prošao je više nego dobro, ali ne otkrivaju konkretne brojke

'Ugodno smo iznenađeni interesom za našu internetsku trgovinu (web-shop) i jako nam je drago da taj interes stalno raste što se odražava kako na broju posjetitelja tako i na registracijama i prodaji', odgovorili su na upit tportala.

U prvih 24 sata rada platforme najviše se kupovalo u kategorijama vrt i alati, potrošačka elektronika, moda i sport

'Konstantno obogaćujemo svoju ponudu i sigurni smo da ćemo dugo zadržati ovaj interes kupaca na našem web-shopu', uvjereni su u Agrokoru.

S Abrakadabrom Todorićev koncern ima velike planove. Želja im je konkurirati svjetskim online trgovinama poput Amazona, ali i lokalnoj konkurenciji Mondu ili trgovini eKupi.

U platformu su uložili više od 40 milijuna kuna. Trenutačno zapošljavaju 25 ljudi, a do kraja godine očekuju da će ih biti stotinu.

Nadaju se kako će u prvoj godini poslovanja ostvariti promet od oko 20 milijuna eura. Cilj im je iduće godine izaći na slovensko i srbijansko tržište.

Kao najveće prednosti Abrakadabre u odnosu na konkurenciju iz Agrokora ističu mogućnost besplatne dostave kupljenih proizvoda na kioske Tiska i Tiskove Paketomate te plaćanje na rate.