INVESTICIJA OD 15 MILIJUNA KN

JGL predstavio tvrtku kćer Adrialab

04.03.2015 u 14:48

Bionic
Reading

Farmaceutska kompanija Jadran Galenski Laboratorij (JGL) u srijedu je u Rijeci predstavila svoju tvrtku kćer Adrialab u čiji je proizvodni pogon uloženo 15 milijuna kuna

Direktorica Adrialaba, tvrtke sa sjedištem u Rijeci, Vedrana Kuzmić Vrbanović navela je da je ova farmaceutska tvrtka u 100-postotnom vlasništvu JGL-a, a proizvodnju temelji na spektru tradicionalnih JGL-ovih proizvoda među kojima su brendovi Dječja mast, linija proizvoda kozmetike i čajeva Holyplant, proizvoda za higijenu nosne šupljine Nasine i drugih.

Adrialab je osnovana u srpnju 2013. godine, 2014. se gradi proizvodni pogon na riječkom predjelu Pulac te se formira tim zaposlenika, a u siječnju ove godine je počela proizvodnja. Tri četvrtine proizvodnih kapaciteta namijenjene su vlastitoj, Adrialabovoj proizvodnji, a ostalo za ugovornu proizvodnju.

Među vrijednostima tvrtke izdvojila je fleksibilnu i modernu proizvodnju, praćenje trendova i specifičnih zahtjeva farmaceutske industrije i kupaca te ulaganje u edukaciju zaposlenika. Nijh je zasad 21, a očekuje se da će uskoro biti potrebni novi zaposlenici. Predviđeni prihod ove godine je oko 20 milijuna kuna, a povrat investicije očekuje se u roku od pet do deset godina, rekla je Kuzmić Vrbanović.

Predsjednik Upravnog odbora JGL-a Ivo Usmiani istaknuo je da je ovo jedna od tri kapitalne investicije ove kompanije. Ostale dvije su izgradnja proizvodnog pogona Pharme Valley u Svilnom pokraj autoceste na ulazu u Rijeku te ulaganje u proizvodni pogon Beograd Sopot, u proizvodnoj hali kupljenoj od tvrtke BG Pharm.

Najavio je u drugoj fazi dokapitalizaciju Adrialaba kako bi ta tvrtka imala vlastitu snagu, bilancu i mogućnost zaduživanja.

Usmiani je naveo da je JGL, osnovan 1991. godine, od tadašnjeg prihoda od 1,5 milijuna kuna stigao do današnjih 800 milijuna kuna te je druga farmaceutska kompanija u Hrvatskoj

JGL djeluje na 40 tržišta s vlastitim proizvodima, a cijela grupa ima 1000 zaposlenih. JGL je tijekom ovog razdoblja razvio 100 brendova i više od 500 proizvoda, kazao je Usmiani.

Prošla godina je prva od osnutka u kojoj je JGL, nakon propulzivnog rasta, ostvario smanjenje prihoda i to za osam posto. Razlozi su poremećaji na ključnim inozemnim tržištima u Rusiji i Ukrajini. "Prvi udar krize smo izdržali, ali moramo biti maksimalno oprezni zbog moguće eskalacije krize u tim zemljama", naglasio je Usmiani.