GODIŠNJE POSLOVNO IZVJEŠĆE

Prihodi H&M-a u Hrvatskoj veći od 600 milijuna kn

28.01.2015 u 11:44

Bionic
Reading

Švedski modni lanac H&M izvijestio je u srijedu o dvoznamenkastom rastu neto dobiti u četvrtom fiskalnom tromjesečju i u cijeloj fiskalnoj godini, zahvaljujući ponajprije širenju u Kini i SAD-u, a u 2015. očekuju više troškove zbog jačeg dolara

Švedska je kompanija u razdoblju od rujna do studenog ostvarila dobit nakon oporezivanja od 6,2 milijarde švedskih kruna, što je 12 posto više nego u istom razdoblju godine ranije. Prihodi su poskočili 17 posto, na 42,6 milijardi kruna.

U istom je postotku, na ukupno 20 milijardi švedskih kruna, H&M povećao neto dobit i u cijeloj fiskalnoj godini koja je završila u studenom 2014. Ukupni godišnji prihodi iznosili su 151,4 milijardi kruna, što znači da su poskočili 18 posto u odnosu na prethodnu fiskalnu godinu.

'Zahvaljujući dobro primljenim kolekcijama svih naših brendova i nastavljenom snažnom povećanju broja klasičnih ali i internetskih trgovina povećali smo tržišni udio i dodatno ojačali poziciju na tržištu', ističe u priopćenju predsjednik uprave Karl-Johan Persson

H&M Hrvatska

H&M Hrvatska je u razdoblju od rujna do studenog 2014. ostvarila prihod od 225 milijuna švedskih kruna, odnosno 24,25milijuna eura (oko 185 milijuna kuna), što je devet posto više nego u istom periodu 2013. Ukupni godišnji prihodi u Hrvatskoj iznosili su 773 milijuna kruna, odnosno 83,31 milijun eura (oko 639 milijuna kuna), što znači da su poskočili 10 posto u odnosu na prethodnu fiskalnu godinu.


U kompaniji izdvajaju snažno širenje poslovanja u fiskalnoj 2013/2014. u Kini i u SAD-u. Ukupno su otvorilli 379 novih trgovina i na kraju prošlogodišnjeg studenog imali su ih ukupno 3.511, u 55 zemalja širom svijeta.

Prodaju je u prošloj fiskalnoj godini prema Perssonovim riječima poduprlo i otvaranje internetskih trgovina na velikom francuskom, talijanskom, španjolskom i kineskom tržištu.

H&M je dobro ušao i u novu fiskalnu godinu, zabilježivši u prosincu 2014. skok prodaje iskazano u lokalnoj valuti za 15 posto u odnosu na isto razdoblje godine ranije. Dvoznamenkastu stopu rasta prodaje, od 14 posto u lokalnim valutama, očekuju i u siječnju.

Persson ipak upozorava na očekivane više troškove, zbog jačeg dolara.

Za novu fiskalnu godinu iz H&M-a najavljuju otvaranje oko 400 novih trgovina, većinom na tržištima na kojima su već prisutni, a među novim tržištima izdvajaju Tajvan, Peru, Makao, Južnoafričku Republiku i Indiju.

Planiraju i otvaranje novih internetskih trgovina, s naglaskom na istočnoeuropske zemlje poput Mađarske, Češke, Poljske, Rumunjske i Slovačke.