POVRATAK FRANŠIZE

Subway planira otvoriti najmanje 22 restorana u Hrvatskoj

22.01.2015 u 14:11

Bionic
Reading

Subway, najveći franšizni lanac brze hrane na svijetu, ove godine želi otvoriti restorane u Hrvatskoj. Među ciljevima ove kompanije, koja u Europi posjeduje više od 4.500 restorana, otvaranje je najmanje 22 ugostiteljskih prostora u Hrvatskoj. U tu svrhu Subway želi ostvariti suradnju s franšizantima, s kojima trenutno počinje uspostavljati kontakte. Lanac Subway posluje i u susjednim zemljama, primjerice Sloveniji, Mađarskoj ili Rumunjskoj

'U Hrvatskoj vidimo neizmjeran potencijal za otvaranje naših restorana te koristimo priliku da i u ovoj sredini ponudimo naše sendviče od svježih sirovina. Konzument ima na raspolaganju velik broj sendviča koje može birati po vlastitom ukusu. Prema našim istraživanjima, upravo to zadovoljava zahtjeve hrvatskih konzumenata', izjavljuje menadžer za razvoj lanca Subway, zadužen za centralnu i istočnu Europu, Martin Princ.

Danas Subway u Hrvatskoj bilježi prve zainteresirane za otvaranje novih restorana. 'U sadašnje vrijeme vrše se pregovori prilikom kojih biramo odgovarajuće franšizne partnere. Za nove interesente pripremamo specijalne seminare, a važno je da budu voljni preuzeti standarde naših restorana. Pojavljuju se i interesenti koji nemaju dovoljno financijskih sredstava', dopunjava Martin Princ.

Franšizna licencija za prvi restoran Subway iznosi 7500 eura. U slučaju da franšizant otvori restoran u roku od godine dana, vrati mu se polovina cijene licencije. 'Cjelokupna investicija za otvaranje novog restorana kreće se u iznosu od 115.000 eura', navodi menadžer lanca Subway, što ovisi o veličini, položaju i tipu restorana.

Lanac brze hrane Subway otvorio je prošle godine u oblasti srednje i istočne Europe točno 50 restorana, čime je postigao ukupan broj od 889 otvorenih restorana. 'Ove godine očekujemo blag porast u ovoj oblasti te tome prilagođavamo i strategiju razvoja. U zemljama srednje i istočne Europe, u kojima već poslujemo, računamo na oko 100 novih restorana. U većini zemalja također računamo na porast prodaje i vrijednosti kupnje klijenata, što je bilo ostvareno i prošle godine', navodi Martin Princ.