SANDRO DUJMENOVIĆ

Digitalna agencija Brlog dobila novog kreativnog i art direktora

27.10.2014 u 11:28

Bionic
Reading

U digitalnu marketinšku agenciju Brlog, dio grupe Bruketa&Žinić OM, stigao je novi umjetnički direktor Sandro Dujmenović. Istovremeno, Nikola Žinić preuzeo je mjesto kreativnog direktora, a i dalje će raditi na projektima matične reklamne agencije Bruketa&Žinić OM, navodi se u priopćenju

Sandro Dujmenović prije dolaska u Brlog radio je za dizajn studio Bunch. Kroz karijeru je radio na projektima za Diners, Ujedinjene narode, Red Bull, Erste banku, Pepsi, Guinness i druge naručitelje. Diplomirao je dizajn vizualnih komunikacija na Umjetničkoj akademiji u Splitu te na Studiju dizajna u Zagrebu, a radovi su mu selektirani za bijenalnu Izložbu hrvatskog dizajna i ZGRAF, stoji u priopćenju.

Brlog se kao digitalna marketinška agencija bavi svim oblicima tržišnih komunikacija kroz digitalne kanale. Njihov je projekt Izgubljena stranica za Hrvatsku gorsku službu spašavanja ove godine proglašen najboljim hrvatskim projektom digitalnih komunikacija na natjecanju MIXX u okviru Dana komunikacija te najboljim interaktivnim projektom na Sudnjem danu, neovisnom festivalu kreativnih komunikacija. Za najbolju mobilnu kampanju nagrađeni su 2013. na natjecanju SoMo Borac, 2011. su osvojili Effie zlato za marketinšku učinkovitost, a radovi su im uvrštavani i na listu VIDI WEB TOP 100.