SVJETSKI SAJAM TURIZMA

Za dobru pripemu, treba odmah znati mjere

08.11.2010 u 19:04

Bionic
Reading

Britanski touroperatori zadovoljni su ovogodišnjom suradnjom s hrvatskim privatnim i javnim turističkim sektorom, ali smatraju da bi za britansko tržište bilo poželjno natječaje i mjere za udružene tržišne aktivnosti objaviti ranije kako bi se mogli bolje pripremiti za svoje oglašivačke kampanje

Čulo se to među ostalim na današnjem susretu desetak predstavnika najvažnijih britanskih touroperatora i petnaestak predstavnika hrvatski hotelijera i agencija održanom u sklopu danas otvorenog turističkog sajma World Travel Market (WTM) u Londonu.

Na primjedbe britanskih touroperatera da bi ranije trebali znati hrvatske turističke mjere za iduću godinu, direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Niko Bulić je kazao da će se pokušati da se te mjere za 2012. objave ranije s obzirom na važnost i različitost britanskog tržišta u odnosu na druga u Europi.

Bulić je predstavio i novo objavljene mjere za 2011. među kojima je istaknuo da se nastavljaju lanjske mjere za touroperatore i avio kompanije, odnosno udruživanje novca za izravne avio-linije za Hrvatsku, za autobusne i željezničke programe, za ture autobusom u pred i posezoni te druge.

Naznačio je i da se britanski touroperatori na danas objavljene natječaje za udružene tržišne aktivnosti mogu javiti do 21. prosinca, a prvi bi se ugovori potpisali u siječnju iduće godine.

Ministar turizma Damir Bajs kazao je da je s britanskim touroperatorima ove godine potpisano ugovora u vrijednosti blizu dva milijuna eura te da će se to nastaviti iduće godine.

Naveo je i da je u prvih deset mjeseci ove godine iz Britanije u Hrvatsku došlo 250 tisuća turista koji su ostvarili 1,3 milijuna noćenja, od čega su, prema procjenama, 35 do 45 posto ostvari turisti koji su došli organizirano.

Bajs je touroperatorima preporučio Hrvatsku i za 2011. godinu, iako je među danas prisutnim britanskim touroperatorima bilo nešto manje optimizma nego prošle godine, pri čemu neki od njih smatraju da u idućoj godini nema puno prostora za neki veći rast s tog tržišta.

Londonski WTM vodeći je svjetski sajam turističke industrije, na kojemu se i ove godine, od 8. do 11. studenog, predstavlja više od pet tisuća izlagača iz oko 200 zemalja svijeta.