NAGRADNJAČA

Tko ide na četvrtu konferenciju o interaktivnom marketingu

11.03.2010 u 16:13

Bionic
Reading

FuturAD 2010, konferencija o interaktivnom marketingu, održat će se 24. ožujka u konferencijskom centru Hypo Expo u Zagrebu, gdje će se održati i FuturAD Akademija. Tportal.hr ovom prilikom poklanja pet kotizacija najbržim čitateljima

Najveća konferencija o interaktivnom marketingu u Hrvatskoj ugostit će vodeće svjetske i domaće stručnjake, koji će kroz svoje prezentacije, diskusije i studije slučaja sudionicima predstaviti najnovije svjetske trendove i perspektivu oglašavanja na internetu.

'Trendovi u marketingu i digitalnim medijima u 2010.' tema je predavanja kojim će Kevin Anderson iz The Guardiana otvoriti FuturAD. O 'Novim komunikacijskim mogućnostima' govorit će Johan Ronnestam, jedan od najuspješnijih svjetskih stručnjaka za digitalni marketing, koji je vodio globalne kampanje za brendove poput Adidasa, MTV-ja, Nokije, Toyote, BMW-a, Ikee, Beckersa i mnoge druge.

Na FuturAD Akademiji, koja će se održati 25. ožujka, polaznici će moći steći praktična znanja, upoznati tehnike digitalnog oglašavanja i komunikacije putem novih online kanala te saznati kako ih najučinkovitije kombinirati s raznim offline kanalima. Predavanje na temu 'Multikanalni marketing − planiranje, isporuka, praćenje i mjerenje online i offline marketinških kampanja' održat će James Matthewson, poznati trener i voditelj tečaja za dobivanje IDM-ova certifikata za digitalni marketing.

Prijave za FuturAD već su otvorene, a registrirati se možete ovdje

Po jednu kotizaciju osvojili su:

Mirjana Maskaljević
Martina Stipaničić
Zrinka Jerković
Zlatan Jaganjac
Damir Žbulj