TRGOVAČKI RAT

Agrokor povlači svoje proizvode iz Lidla?

05.10.2009 u 10:27

Bionic
Reading

Agrokor Ivice Todorića otkazao je ovog mjeseca isporuku proizvoda iz svih svojih tvrtki Lidlu. Povod obustavi, prema Buisness.hr, je nedavni reklamni rat

Sukob je započeo kad je Lidl usporedio cijene svojih robnih marki s višim cijenama Agrokorovih proizvoda, a potom je Todorićev trgovački lanac Konzum objavio reklamu u kojoj se domaći brendovi na nogometnoj utakmici suprotstavljaju stranim markama, pri čemu su, kao strani, prikazani mahom Lidlovi brandovi.

Dok iz Agrokora nisu htjeli ništa komentirati iz Lidla su poručili da trenutačno pregovaraju s Todorićem o nastavku dosadašnje poslovne suradnje, a u slučaju da Agrokor prekine isporuku svojih proizvoda spremni su, tvrde, njihove artikle zamijeniti drugim brendovima ili vlastitim robnim markama.

Pravi razlog sukoba, tvrde upućeni, je prošlogodišnji i osobito ovogodišnji agresivni rast prodaje Lidla, koji je počeo ugrožavati sve problematičniju poziciju Agrokorova Konzuma.

Lidl, koji je na hrvatsko tržište ušao tek krajem 2006., lani je otvorio niz novih objekata i povećao prihode čak 65 posto, što je bio uvjerljivo najveći rast jednog lanca, a ekonomska kriza pomogla je ove godine još jačem rastu prodaje njegovih jeftinih robnih marki.

'Ne mislim da će doći do potpunog prekida suradnje. Možda je riječ o promjeni dosadašnjih poslovnih odnosa. Agrokor raspolaže snažnim brendovima koji drže i po 90 posto tržišta, kao Ledo. Niti će Lidl imati snage izbaciti Ledo sa svojih polica niti će Agrokor, koji se u ovoj situaciji bori za svaku kunu prihoda, imati snage povući svoje proizvode iz Lidla, koji ipak drži znatan dio udjela u maloprodaji', komentirao je za Business.hr jedan od upućenih distributera, koji je želio ostati anoniman.