Gospodarstvo SLOVENSKI TURISTIČKI MENADŽERI

'Oglasima u Srbiji ne provociramo Hrvate'

Slovenski turistički menadžeri tuže se na 'neprimjerene reakcije' koje je u hrvatskim medijima izazvao njihov slogan 'Najbliže europsko more uz olakšice s vizama - prijatelji iz Pirana i Portoroža', kojima nacionalna turistička organizacija žele privući turiste iz Srbije

Zbog usporedne promidžbene akcije koju u Srbiji vodi Hrvatska turistička zajednica neki negativni komentari i kolumne koji su se ovih dana pojavili u hrvatskim medijima stvaraju dojam da Slovenci 'kradu' potencijalne goste iz Srbije koji bi inače otišli na hrvatsko more, piše u srijedu ljubljansko Delo.

'Mi smo u Srbiji postavili samo 40 velikih plakata i potrošili sedam puta manje nego Hrvatska turistička zajednica, oko 70.000 eura. To nikako nije bila provokacija', rekao je za Delo Jadran Furlanič iz turističkog društva Portorož, komentirajući neke komentare i kolumne iz hrvatskog dnevnog tiska i drugih medija.

Poruka koju je za Slovensku turističku organizaciju (STO) sastavila jedna beogradska oglasna agencija zapravo govori Beograđanima da im je Portorož 'osam minuta bliži od grčkog mora', a plakatu koristi i najava da će se za srpske turiste uvesti vizne olakšice prilikom ulaska u države Schengena, kazao je Furlanič. Po njegovim je riječima akcija slovenskih turističkih menadžera ostvarila dobar učinak u Srbiji jer je sadržavala i 'prijateljsku' poruku.

'Srbija je turističko tržište u fazi rasta, a toga su svjesni i Hrvati. Samo tako mogu protumačiti sasvim neprimjerenu reakciju na našu promidžbenu akciju koja je u financijskom smislu mnogo skromnija od hrvatske', rekao je za Delo direktor Slovenske turističke organizacije (STO) Dimitrij Piciga.

Piciga ističe da su Srbi zbog dodatnih turističkih promidžbenih akcija u Sloveniji ove godine na 11. mjestu po posjetima u Sloveniji. Njihov je broj ove godine povećan za 23 posto, ističe Piciga.

Prema broju noćenja i turističkih dolazaka na prvim su mjestima i dalje Talijani, Austrijanci i Nijemci, ali njihov broj stagnira, a u odnosu na prošlu godinu znatno je pao broj britanskih posjetitelja.

Kako bi kompenzirala mogući pad dolaska turista s najjačih susjednih tržišta, slovenska nacionalna organizacija za turizam ove je godine pojačala izdvajanja za informacije i propagandu u nekim zemljama, pa i u Srbiji, na koje do sada nije bila orijentirana.

Uz to, ovih je dana pokrenuta i državna promidžbena akcija s porukom 'Blizu kuće - blizu srca' koja se obraća domaćim turistima, kako bi ih se animiralo da ovog ljeta koriste u što većoj mjeri domaće jadranske i kontinentalne destinacije.

  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još

Tečajna lista

| Sve valute
HNB | 21.01.2017.
Valuta Šifra Jedinica Kupovni Srednji Prodajni
AUD 036 1 5,307053 5,323022 5,338991
CAD 124 1 5,278663 5,294547 5,310431
CZK 203 1 0,277540 0,278375 0,279210
DKK 208 1 1,008607 1,011642 1,014677
HUF 348 100 2,431317 2,438633 2,445949
JPY 392 100 6,121957 6,140378 6,158799
NOK 578 1 0,834240 0,836750 0,839260
SEK 752 1 0,789444 0,791819 0,794194
CHF 756 1 6,993749 7,014793 7,035837
GBP 826 1 8,662813 8,688880 8,714947
USD 840 1 7,050956 7,072173 7,093390
EUR 978 1 7,499397 7,521963 7,544529
PLN 985 1 1,717918 1,723087 1,728256
=