SURADNJA S AGENCIJOM

Podravka će s Unilineom osvajati Njemačku

Bionic
Reading

Podravka sa svojim sektorom prehrane i pića i pulska turistička agencija Uniline sa svojim turističkim aranžmanima udružit će snage u proboju na tržište Europe, Rusije, ali i prekooceanska tržišta te Daleki istok

Ugovor o suradnji, čija će financijska vrijednost navodno ostati tajna, danas potpisuju Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke, te Boris Žgomba, predsjednik Uprave Unilinea. Time će pokrenuti suradnju koja će se u najvećoj mjeri temeljiti na zajedničkom marketinškom nastupu, piše Poslovni dnevnik.

Udruživanje turističkog sektora i prehrambene industrije uobičajena je praksa u brojnim vodećim turističkim zemljama kao što su Italija, Francuska i Španjolska, no u Hrvatskoj je tek u začecima. Boris Žgomba iz Unilinea kaže da je prošlo vrijeme gole prodaje turističkih aranžmana, traži se poseban pristup u osvajanju novih tržišta. 'Na tržište se danas dolazi originalnim putem. Ako se našem aranžmanu u obraćanju potencijalnim klijentima pridodaju prehrambeni brendovi poput Vegete, koju gosti konzumiraju i u svojoj zemlji, poruka je znatno jača, a ukupna ponuda primamljivija. Na taj način namjeravamo uz pomoć novoga strateškog partnera dospjeti na tržišta na kojima je Podravka jača, kao što su Poljska ili Rusija, a Podravka pomoću nas može se promovirati na tržištima na kojima smo mi jaki', objasnio je Boris Žgomba.

Suradnja će se odvijati putem promotivnih akcija, prezentacija, nagradnih igara u kojima će se isticati brendovi partnera, odnosno proizvodi i usluge koje nude. Prema dostupnim podacima o poslovanju obiju tvrtki, jasno je da Podravka najveći potencijal od suradnje s turističkom agencijom može imati na tržištima zapadne Europe, ponajprije Njemačke, odakle dolazi najveći dio gostiju Unilinea u Hrvatsku, te Italije i Austrije.

Unilineu bi zanimljiva mogla biti Podravkina relativno dobra pozicija u srednjoj Europi, osobito Poljskoj, bez obzira na pad od osam posto koji je koprivnička tvrtka imala u toj regiji.