KOLIKO VRIJEDI PISANJE?

HUP-ov PR pri odlasku zahvalio novinarima za podizanje brenda

09.03.2012 u 13:11

Bionic
Reading

U oproštajnom pismu novinarima, Marko Z. Žubrinić, glasnogovornik Hrvatske udruge poslodavaca (HUP), zahvalio im je zbog praćenja te lobističke udruge, usporedivši njihov rad s plaćenim oglašivanjem. Naglasio je da je u 2009. godini valorizirana vrijednost godišnje prisutnosti HUP-a u tiskanim i elektroničkim medijima iznosila 140 milijuna kuna, čemu su doprinijeli novinari

'U 2009. godini valorizirana vrijednost godišnje prisutnosti HUP-a u tiskanim i elektroničkim medijima iznosila je 140 milijuna kuna, za što ste svakako i vi zaslužni', zahvalio je kratkim pismom novinarima Marko Z. Žubrinić, koji će poziciju savjetnika glavnog direktora HUP-a za marketing i komunikacije zamijeniti funkcijom izvršnog direktora u tvrtki za integrirani marketing DUX TECH.

Kako je Žubrinić izračunao vrijednost brenda HUP-a te jesu li svi novinari uvijek svojim pisanjem podizali vrijednost brenda ili su ga ponekad i potkopavali? 'Na dnevnoj bazi agencija je za nas izrađivala press cliping i obrađivalo se spominjanje HUP-a i njegovih čelnika. Ne, pisanje koje analiziramo ne mora uvijek biti afirmativno, mada i to brojimo - je li se pisalo pozitivno, negativno ili neutralno', objasnio je tportalu.

Iako ima i svježije podatke, Žubrinić je ilustrativno odbrao baš 2009. pa nam je ostalo nejasno je li se nakon toga vrijednost brenda možda smanjila? 'U 2009. samo su objave u tisku vrijedile 75 milijuna kuna, a elektronički mediji doprinijeli su barem još toliko, možda i više.'

Nije li HUP-ov glasnogovornik na odlasku uvrijedio novinarsku struku jer je zahvaljujući zbog toga što je doprinijela snaženju brenda zapravo izjednačio njen rad s plaćenim oglasima? 'Ne, nikako. Danas je integrirana komunikacija između PR-a, marketinga i medija. To je zapravo podatak da su novinari radili kvalitetno, oni su jednostavno dobro pisali o nama, sami od sebe, bez ikakvih pritisaka', kazao je.