Gospodarstvo NE ŽELI 'REP' U SABORU

Račan prodaje PR agenciju Maksima

Ivan Račan, novopečeni saborski zastupnik iz redova SDP-a, prodat će većinski vlasnički udjel u PR agenciji Maksima da bi izbjegao prozivanje za sukob interesa i pribjegavanje među političarima vrlo raširenim smicalicama u kojima prebacuju vlasničke udjele na odvjetničke urede

'S obzirom na to da sam zastupnik u Hrvatskom saboru, ne želim appearance of impropriety i pribjegavanje uobičajenim odvjetničkim smicalicama. Ne želim repove iza sebe, smatram odgovornim ponašanjem prodaju tvrtke, želim biti miran i izbjeći da me zivkaju novinari i ispituju o sukobu interesa, odnosno da moram braniti neobranjivo', kratko je Ivan Račan u razgovoru za tportal prokomentirao motive za prodaju PR agencije Maksima komunikacije, koju je najavio u nedavnom intervjuu tjedniku Nacional.

Makisma je osnovana 2003. godine, a od 2006. godine ima stranog partnera, ciparsku tvrtku za odnose s javnošću Action Global Communications, koja ima mrežu agencija u četrdesetak zemalja. Ciparska tvrtka na svojim stranicama ne skriva da je suvlasnik Maksime, no iz nekog razloga to još nije provedeno kroz knjige pa je prema podacima sudskog registra Račan jedini vlasnik, iako on sam govori o prodaji vlasničkog udjela. Može se pretpostaviti da bez obzira na to što nije pravo vrijeme za prodaju, neće imati problema s pronalaskom novog vlasnika, a nije isključena ni opcija da udio proda partneru.

Iako Maksima ima sjedište na istoj adresi na Iblerovu trgu kao i SDP, ta je stranka nije angažirala za službenu PR agenciju. No Ivana Račana, sina trećesječanskog premijera Ivice Račana, smatra se bitnim za uspinjanje Zorana Milanovića na vlast.  Premijer ga je uvrstio na izbornu listu umjesto Željke Antunović, a s obzirom na to da je Milanovićev zastupnički mandat u mirovanju, kao svog zamjenika odabrao je mladog Račana. I ne samo to, zanimljivo je da je čak dvoje ministara Milanovićeve vlade imalo direktorsku karijeru u Račanovoj agenciji: Mirela Holy i Gordan Maras.

Maksima je 2010. imala prihod od 1,6 milijuna kuna i dobit od samo 45.000 kuna. Na listi hrvatskih PR agencija rangiranih prema prihodima od konzultantskih usluga nalazi se na jedanaestom mjestu. Nešto lošije rangirana je prema Fini, koja broji ukupne prihode i pozicionira je na dvadeseto mjesto. Među većim klijentima su im Microsoft, OMV i British Airways. Radili su prvu predsjedničku kampanju za Stjepana Mesića, a uspon na vlast Ive Josipovića potpomogli su donacijom od 162.000 kuna, što je nakon Diokija bila druga najveća privatna donacija aktualnom predsjedniku.
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još

Tečajna lista

| Sve valute
HNB | 10.12.2016.
Valuta Šifra Jedinica Kupovni Srednji Prodajni
AUD 036 1 5,302401 5,318356 5,334311
CAD 124 1 5,373318 5,389486 5,405654
CZK 203 1 0,277981 0,278817 0,279653
DKK 208 1 1,010147 1,013187 1,016227
HUF 348 100 2,390231 2,397423 2,404615
JPY 392 100 6,179448 6,198042 6,216636
NOK 578 1 0,837800 0,840321 0,842842
SEK 752 1 0,775236 0,777569 0,779902
CHF 756 1 6,964840 6,985797 7,006754
GBP 826 1 8,931256 8,958130 8,985004
USD 840 1 7,081029 7,102336 7,123643
EUR 978 1 7,512972 7,535579 7,558186
PLN 985 1 1,692415 1,697508 1,702601
=