PROMOCIJA U NEW YORKU

Turistička zajednica Kvarner nastavlja pohod na američko tržište

28.02.2012 u 18:02

Bionic
Reading

Nakon što je prošle godine po prvi put pojačano nastupila na američkom tržištu, koje je ostvarilo značajno povećanje turističkog prometa, Turistička zajednica Kvarnera nastavlja s promidžbenim aktivnostima u New Yorku, što će, očekuje se, rezultirati nastavkom pozitivnog trenda i u 2012. godini

TZ Kvarnera, u suradnji s Glavnim uredom HTZ-a, Predstavništvom Hrvatske turističke zajednice u SAD-u i gospodarskim subjektima s područja Kvarnera, već u petak i subotu, 2. i 3. ožujka, nastupa na turističkom sajmu The New York Times Travel Show. Najveći je to turistički sajam na sjevernoameričkom kontinentu, na kojem se predstavlja oko 500 destinacija iz gotovo 150 država svijeta.

Također, Glavni ured Hrvatske turističke zajednice dan uoči sajma priprema za američke partnere prezentaciju hrvatske turističke ponude u hotelu Roosevelt u New Yorku, na kojoj će se posebno uz 10-minutnu prezentaciju Kvarnera, Zagreba i Dubrovnika predstaviti i Turistička zajednica Kvarnera. Uslijedit će poslovna radionica američkih agenata i hrvatskih partnera te koktel parti i druženje. Sudjelovanje su najavili i predstavnici kvarnerskih tvrtki Hoteli Baška, ACI Opatija, Katarina Line, P.Z. Gospoja, Jett Service – Ri Tours Rijeka te Kongresni i insentiv ured Opatija.

Tijekom 2011. godine, a nakon što je TZ Kvarnera nastupila u New Yorku, na ‘Večeri Kvarnera nakon poslovne radionice HTZ-a’ te na sajmu The NY Times Travel Show 2011, Amerikanci su ostvarili 13.000 dolazaka (15 posto više) i 49.000 noćenja (čak 40 posto više).