ZAGREBAČKI VELESAJAM

Festival IdejaX okupio vodeće oglašivače iz regije

26.05.2011 u 12:19

Bionic
Reading

Prvi nacionalni festivala oglašavanja IdejaX okupio je na Zagrebačkom velesajmu više od 1.300 sudionika iz Hrvatske i regije. U natjecateljskom dijelu prijavljeno je 269 hrvatskih kreativnih radova, koji se natječu za prestižne X i Mixx nagrade

'Ne krijemo zadovoljstvo brojem prijavljenih sudionika i kvalitetom radova koji se u žestokoj konkurenciji natječu za prestižne nagrade X i Mixx te za posebna priznanja struke u obliku laskavih titula za oglašivača i agenciju godine', izjavio je Slaven Fischer, predsjednik HURA-e, suorganizatora IdejeX na konferenciji za novinare povodom otvaranja festivala.

Na natjecanje u kreativnom oglašavanju X pristiglo je ukupno 200 radova od strane 33 agencije i 107 oglašivača koji se natječu u 22 kategorije. Žiri će dodijeliti i posebnu nagradu Grand Prix za najbolji kreativni rad. Na natjecanju Mixx za online kampanje i elemente kampanja pristiglo je ukupno 69 radova, koji će se natjecati u sedam kategorija. Najbolji online rad osvojit će posebnu nagradu Best in Show. Svi radovi prijavljeni u skladu s europskim propozicijama IAB-a ušli su i u izbor za europske nagrade Mixx.

Osim predavanja renomiranih europskih i svjetskih stručnjaka, kao što su Gary Vaynerchuk, Gerd Leonhard i Helge Tennø, na dvodnevnom festivalu će biti organizirane i tri regionalne panel diskusije o stanju i trendovima u struci, izložba odabranih radova pristiglih na natječaj, kao i niz strukovnih radionica.

Više o festivalu pogledajte na web stranici IdejaX.hr