IZ ATLASA PORUČUJU

Ne računajte na 'last minute' ponudu za Jadran

16.05.2011 u 15:08

Bionic
Reading

'Zbog jako dobrih najava i 20 do 30 posto boljeg bukinga nego lani može se dogoditi da početkom sezone kapaciteti na Jadranu budu rasprodani', poručio je Mislav Veselica, izvršni direktor Atlasa, člana grupe Adriatica.net, predstavljajući novosti u ponudi najveće hrvatske turističke agencije

Kako aktualni trendovi u prodaji dovode u pitanje naviku rezervacija u 'last minute' ponudi, iz Atlasa preporučuju turistima da je 'trenutna kupnja najbolja kupnja'

Čelni ljudi Atlasa predstavili su i katalog Jadrana za domaće tržište koji nudi više od 240 smještajnih objekata na 92 destinacije u Hrvatskoj, BiH i Crnoj Gori. Osim toga, klijentima je ove godine ponuđen bogat Atlasov izletnički program, škole plivanja, ronjenja, jedrenja, sportske aktivnosti... uz 24-satni nadzor profesora kineziologije.

'First minute popusti od 15 posto već istječu i ulazimo u razdoblje prodaje po kataloškim cijenama', naglasio je Veselica, predstavljajući različite pogodnosti koje Atlas nudi kupcima aranžmana na Jadranu.

Jedna od glavnih novosti u ponudi je vaučer knjižica s popustima tematski vezanim za odmore. Knjižica sadrži kupone koji omogućuju popuste na pojedine proizvode i usluge Atlasovih partnera - Tiska, Kozma, Nivea Suna, Konzuma i EPH.

Putnička agencija Atlas je ovih dana kompletirala i istraživanje domaćeg tržišta o modelima i sistemima odluke pri kupnji aranžmana za Jadran. Istraživanja su pokazala da su na odluku o ranoj kupnji aranžmana za ljetovanje na Jadranu utjecali pozitivni trendovi koji se prenose medijima.

Točnije, čak 62 posto ispitanika pozitivno je odgovorilo na taj upit. S druge strane, 57 posto ispitanika odgovorilo je da poznavanje i sigurnost na destinaciji nisu uvjeti koji su ključni pri odluci o kupnji aranžmana. Zanimljivo je da su ispitanici utvrdili da je za odluku ili povjerenje što se tiče aranžmana na Jadranu u organizaciji Atlasa ključno: povjerenje (37 posto), cijena (21 posto), dodatne pogodnosti (19 posto), tradicija (16 posto) te velik izbor ponude (7 posto).