Gospodarstvo VJEROVALI ILI NE

Žene utječu na 80 posto odluka o kupnji

  • Autor: tportal.hr
  • 8.3.2011 14:39:08
  • 8.3.2011 12:26:44

Vlade raznih država i mnoge uspješne tvrtke trebale bi više pažnje posvetiti ženama, jer su upravo one neiscrpan i neiskorišten izvor ekonomskog rasta, tvrdi izvještaj revizorsko-konzultantske tvrtke Deloitte Rodna podjela: Poslovni razlozi za investiranje u žene. Prema Deloitteovom istraživanju, žene kontroliraju oko 20 bilijuna dolara ukupne potrošnje na svjetskoj razini i donose ili imaju utjecaja na 80 posto odluka o kupnji u svijetu

Kako potrošačka moć žena raste, one predstavljaju priliku za poboljšanje poslovanja tvrtke, povećanje prodaje, smanjenje troškova i širenje tržišta. 'Tvrtke trebaju razumjeti potrebe žena i ujedno pronaći način kako najbolje odgovoriti njihovim potrošačkim potrebama. Prema Deloitteovom globalnom izvještaju, 80 posto žena smatra da marketinške kampanje ne prepoznaju njihove potrebe, a 50 posto dijeli isto mišljenje kada je riječ o marketingu u zdravstvu i marketingu prehrambenih proizvoda. S obzirom na moć koju žene imaju kao potrošači, navedeno nezadovoljstvo može smanjiti konkurentnost', upozorava Marina Tonžetić, direktorica u Odjelu za reviziju.

Vlade i javni sektori, u procesu kreiranja politike ekonomskog razvoja, moraju voditi računa da njihova politika odražava utjecaj žena kao donositelja odluka - birača, potrošača, kao i lidera u javnom i privatnom sektoru. Zanemarivanje značaja žena može utjecati na konkurentnost gospodarstva, financijsko zdravlje, pa čak i na društveno-političku stabilnost zemlje.

Danas sve veći broj obrazovanih žena, za razliku od muškaraca, na svoju inicijativu odlazi u potragu za poslom izvan granica svoje zemlje. One zemlje koje ostanu bez obrazovanih žena zapravo imaju veliki gubitak - gube perspektivnog radnika, uzor i potencijalnog mentora. Upravo zbog toga, potrebno je poduzeti konkretne mjere u smjeru otklanjanja svih nedostataka. One zemlje koje zadrže perspektivne i obrazovane žene u okviru svojih granica biti će konkurentnije.

Također, istraživanje pokazuje da Europi žene čine 45 posto doktora znanosti, a samo 18 posto ih je na pozicijama viših menadžera. Osim toga, u ukupnoj radnoj snazi 45 posto su žene, više od polovice ima visoku stručnu spremu, ali svega je 11 posto žena na poziciji direktora.

Promoviranje žena imperativ je u globalnoj ekonomiji koja sve više ovisi o ljudima, brendu i intelektualnom vlasništvu, pa tvrtke trebaju promatrati programe unapređivanja žena kao investiciju, a ne kao trošak.
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još

Tečajna lista

| Sve valute
HNB | 21.01.2017.
Valuta Šifra Jedinica Kupovni Srednji Prodajni
AUD 036 1 5,307053 5,323022 5,338991
CAD 124 1 5,278663 5,294547 5,310431
CZK 203 1 0,277540 0,278375 0,279210
DKK 208 1 1,008607 1,011642 1,014677
HUF 348 100 2,431317 2,438633 2,445949
JPY 392 100 6,121957 6,140378 6,158799
NOK 578 1 0,834240 0,836750 0,839260
SEK 752 1 0,789444 0,791819 0,794194
CHF 756 1 6,993749 7,014793 7,035837
GBP 826 1 8,662813 8,688880 8,714947
USD 840 1 7,050956 7,072173 7,093390
EUR 978 1 7,499397 7,521963 7,544529
PLN 985 1 1,717918 1,723087 1,728256
=