OGLASILI SE NAKON VIJESTI O TAJNOM PLANU

Agrokor potvrdio da razmatra Mercator!

18.02.2011 u 14:27

Bionic
Reading

Nakon što je jutros slovenski Dnevnik objavio vijest o Todorićevim tajnom planu za neprijateljsko preuzimanje Mercatora, iz Agrokora su potvrdili da razmatraju odluku o uključenju u natječaj za stjecanje dionica Pivovarne Laško u Mercatoru. Pritom negiraju neprijateljske namjere, ističući da su u svojim dosadašnjim nastupima prema Mercatoru uvijek postupali transparentno i prijateljski

'Upoznati smo s predstojećim natječajem za stjecanje dionica Pivovarne Laško u Mercatoru te razmatramo odluku o uključenju. Za cijeli projekt postoji interes najvećih svjetskih investitora', navodi se u priopćenju Agrokora.

Prije dva mjeseca nisu bili zainteresirani

Sudeći po današnjem priopćenju, došlo je do zanimljivog obrata, budući da je prije dva mjeseca Ivan Crnjac, direkotr za strateška pitanja Agrokora, u intervjuu za Novi list izjavio da Agrokor nije zainteresiran za Mercator. 'Procjenjujemo da nam Mercator više nije interes jer nema vrijednost kakva je očekivana, a do toga je došlo zbog lošeg upravljanja. Njegova se vrijednost u zadnje dvije godine dramatično smanjila i trebao je biti ranije prodan', izjavio je u prosincu Crnjac.

U Agrokoru smatraju da su Mercator i Konzum zajedno odlična poslovna priča, ne samo za Sloveniju i Hrvatsku, nego za cijelu regiju te da bi njihovim povezivanjem nastala najuspješnija maloprodajna kompanija na ovim područjima.

'U svojim dosadašnjim nastupima prema Mercatoru Agrokor je uvijek postupao transparentno i prijateljski, što je vidljivo i iz prošlogodišnje ponude za kupnju dionica Mercatora, za koju smo se odlučili jer poštujemo Mercator i uspjeh koji je kompanija dosada postigla na tržištu', naglašavaju u Agrokoru te dodaju da bi ulaskom u sustav Agrokora Mercator postao liderom na najvećim tržištima u regiji, djelujući kao samostalna kompanija pod istim brendom

'Njegov bi se daljnji razvoj odvijao u suradnji s postojećim dioničarima, zaposlenicima i dobavljačima te bi se kroz dugoročno partnerstvo sa slovenskim proizvođačima omogućilo dodatno povećanje volumena prodaje i otvaranje novih tržišta', zaključuje se u priopćenju.