Kako bi se to ostvarilo, poseban će se naglasak staviti na promidžbu. Ministarstvo turizma je rebalansom proračuna osiguralo dodatnih 10,3 milijuna kuna za marketing do kraja godine. Iduće godine sredstva za promidžbu bi se trebala udvostručiti.

'I u uvjetima smanjenog proračuna za turizam za 2009. povećat ćemo budžet za oglašavanje s ovogodišnjih 65,5 milijuna kuna na 130 milijuna kuna. Sve druge programe koji nisu nužni ćemo odgoditi', rekao je ministar turizma Damir Bajs.

Povjerenstvo još usklađuje mjere za zajedničko oglašavanje koje bi trebale stupiti na snagu za dva tjedna, a provest će se preko sustava Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

Svi najvažniji turistički čimbenici trebali bi ujediniti snage u promidžbi na tradicionalno hrvatskim najvažnijim tržištima poput Njemačke, Italije i Austrije, ali i na novim tržištima kao što su Japan i Skandinavija. Zajednički će se pristupiti globalnom TV oglašavanju, promociji čarter programa organizatora putovanja, plakatiranju i dr.

'Mjere koje ćemo donesti moraju biti brze, jednostavne i prilagodljive. Sve što mi poduzimamo radi i naša konkurencija. Čeka nas teška bitka na terenu u kojoj ne smije biti krivih poteza. Moramo vratiti povjerenje na našim tradicionalnim tržištima', rekao je Marko Vojković, prvi čovjek grupe adriatice.net.

Prve naznake kakva nas sezona očekuje stižu iz Njemačke i Velike Britanije, tržišta na kojima najranije kreće prodaja ljetnih aranžmana. Zbog devalvacije funte, istaknuo je Vojković, Hrvatska je za britanske turiste poskupjela za 19 posto i potražnja je vrlo slaba. Turoperatori specijalizirani za Hrvatsku u Njemačkoj bilježe solidne rezultate.

'Veliki turoperatori srezali su ponudu na za njih najvažnije destinacije. Naša je šansa da privučemo goste koji su tako ostali uskraćeni za neke druge zemlje. Nisu nam potrebni milijuni novih turista, dovoljno je 200.000 do 300.000 gostiju u pravo vrijeme', mišljenja je Vojković.