KAD ARAPI FINANCIRAJU

Zakucava li Air Serbia posljednji čavao u lijes CA?

31.07.2013 u 17:33

Bionic
Reading

Ulazak Etihad Airwaysa u srpski JAT od 1. kolovoza ozbiljno će uzdrmati poziciju hrvatskog nacionalnog avioprijevoznika Croatije Airlinesa, ali i Zračne luke Zagreb u regiji. Naime, dok će Air Serbia uz pomoć arapskog kapitala - Etihad je moćni avioprijevoznik iz Ujedinjenih Arapskih Emirata - povećavati svoju flotu i broj destinacija, CA će zbog europskih pravila o zaštiti tržišnog natjecanja, zato što je primila državnu potporu, morati smanjiti broj aviona i broj destinacija, piše Večernji list

Nakon što i službeno postane strateški partner srpskog nacionalnog avioprijevoznika, Etihad će za 49 posto udjela u srpsku nacionalnu aviokompaniju uložiti 100 milijuna dolara i odmah promijeniti ime JAT-a u Air Serbia.

Strateški partner iz Emirata flotu Air Serbije odmah će obogatiti s dva airbusa 319, a do kraja godine s još osam takvih zrakoplova, piše Večernji list. Air Serbia bi s novim avionima u svojoj floti trebala uvesti 14 novih destinacija u red letenja, a među tim novim destinacijama navode se Bejrut, Bukurešt, Kairo, Kijev, Ljubljana, Prag, Varna...

I dok će Air Serbia povećavati flotu i broj destinacija, Croatia Airlines će ove zime vjerojatno prestati letjeti iz Dubrovnika u Frankfurt, a mogao bi biti smanjen i broj tjednih letova iz Zagreba u Pariz.

'Croatia Airlines prilagođava se tim zahtjevima u skladu s mogućnostima, odnosno strukturom flote. Promjene u redu letenja, prije svega, rezultat su provođenja programa restrukturiranja i nužne su kako bi se program proveo u zadanim rokovima i ostvarili postavljeni ciljevi', naveli su u toj kompaniji. Na pitanje kako će se ulazak Etihada odraziti na njihovu tržišnu poziciju odgovaraju da ne komentiraju poslovne odluke drugih kompanija, zaključuje Večernji list

Cijeli članak možete pročitati ovdje