Brzo, jednostavno i efikasno

Otkrivamo kako najlakše prijaviti štetu u slučaju prometne nezgode

28.05.2021 u 07:31

Bionic
Reading

Prema podacima MUP-a u samo prva tri mjeseca ove godine zabilježeno je 5.935 prometnih nesreća u Hrvatskoj. Nezgode u prometu su nažalost naša svakodnevica, a kad se dogode, nakon što se uvjerimo da su svi sudionici dobro i bez ozljeda, briga prelazi na rješavanje štete

Tko je odgovoran za nastanak štete , preko čije police ide šteta, je li potrebno prijaviti štetu po polici vozila koje te oštetilo ili preko vlastite police? Sve su to pitanja koja nam prolaze kroz glavu. Zato je Croatia osiguranje taj ionako stresan i nepoželjan proces maksimalno olakšalo i ubrzalo.

Štetu prijavljuje oštećenik, ali po polici osobe koja ga je oštetila, ne po vlastitoj

Obvezno auto osiguranje propisano je zakonom i pokriva svu štetu koju osigurano vozilo nanese trećim osobama, a Croatia osiguranje je svojim jednostavnim, praktičnim i brzim rješenjem omogućila online prijavu štete po polici auto odgovornosti, neovisno jeste li osiguranik CO ili niste.

Prijavite štetu bez obzira prijavljujete li kao fizička osoba, pravna osoba ili obrt

Štetu je moguće prijaviti putem internetske stranice CO ili putem tableta u svim poslovnicama Croatije, a prijaviti je možete kao fizička ili pravna osoba te kao nositelj obrta. Pod pojmom štete u ovom se slučaju smatraju sva oštećenja na vozilu ili imovini te ozljede osoba, sudionika nesreće. Jednostavna online prijava štete još je jedan u nizu rješenja kojim Croatia osiguranje nastoji u što kraćem roku riješiti odštetne zahtjeve na zadovoljstvo klijenata.

Proces prijave štete

Prijava štete počinje odlaskom na internetsku stanicu, kliknite na Oštetio me osiguranik Croatia osiguranja, nakon čega će se otvoriti idući prozor u kojem će biti predstavljene sve ključne informacije i koraci u prijavi štete. Nakon toga potrebno je kliknuti na Nastavite na prijavu, gdje ćete kroz user friendly sučelje, bez unošenja suvišnih podataka u kratkom roku unijeti osnovne informacije o sudionicima nezgode i šteti te odabrati način rješavanja štete, je li to isplata na IBAN ili popravak vozila u ovlaštenom partner servisu Croatia osiguranja.

Brzo, jednostavno i efikasno

Jednostavna online prijava štete još je jedan u nizu digitalnih rješenja kojim Croatia osiguranje nastoji u što kraćem roku riješiti odštetne zahtjeve i isplatu šteta na zadovoljstvo klijenata, zbog čega je prvi izbor kada je osiguranje u pitanju. U prilog ažurnom i efikasnom rješavanju šteta govori i podatak da je u 2020. godini Croatia osiguranje zaprimilo i uspješno riješilo gotovo 150.000 odštetnih zahtjeva klijenata te isplatilo više od milijardu kuna naknada.

Nakon prijave štete, status obrade moguće je pratiti u stvarnom vremenu u mobilnoj aplikaciji Moja Croatia, bez obzira jeste li ili niste klijent Croatia osiguranja.