AMADRIA PARK

Milenij i Solaris pod novim brendom kreću u velika ulaganja

29.11.2016 u 16:12

Bionic
Reading

Osam hotela s četiri i pet zvjezdica iz sastava opatijskih Milenij hotela i šibenskog Solaris Resorta od iduće će godine poslovati pod brendom Amadria Park radi boljeg pozicioniranja na turističkim tržištima

Najavili su to u utorak na konferenciji za novinare u Zagrebu članovi uprava Milenij hotela i Solaris Resorta odnosno Amadria Parka Ela Komlen i Goran Zrlić te brend menadžerica Amadria Parka Katarina Lilić, pri čemu su svi naglasili da očekuju dobre rezultate procesa brendiranja, pogotovo u odazivu turista i pogotovo u predsezoni i posezoni.

'Cilj je zapravo produljenje sezone, odnosno otvaranje mogućnosti za cjelogodišnje poslovanje svih hotela, što će donijeti ne samo bolje prihode nego i otvoriti nova radna mjesta, a za to su potrebne i investicije u objekte i sadržaje, u što smo već krenuli. U sklopu Solarisa se tako već gradi novi konvencijski centar, u što ulažemo 58 milijuna kuna, čime ćemo pojačati svoju i šibensku kongresnu ponudu', istaknuo je Zrilić dodajući da je konvencijski centar puno više od kongresnog ili konferencijskog dijela koji imaju hoteli u Hrvatskoj.


Napomenuvši da takvog centra zasad nema u Hrvatskoj, Zrilić je kazao da je riječ o novom proizvodu koji nadograđuju na hotel Ivan u sklopu Solarisa, a planiraju ga otvoriti u travnju iduće godine. Taj će konvencijski centar na 6.000 četvornih metara imati 11 dvorana i moći će primiti 1.500 sudionika, a osim za poslovne skupine, predviđen je i za održavanje izložbi, koncerata, banketa i dr.

'Vjerujemo da će nam u Solarisu to već iduće godine donijeti još bolje rezultate. Željeli bismo raditi cijele godine, no za to treba još bolja razvijenost i sadržaji u destinaciji, u čemu je Šibenik na dobru putu, kao i nove aviolinije prema Dalmaciji, za koje se također nadamo da će ih biti više, pa i izvan sezone', poručio je Zrilić.

Dodao je da će se pod novim brendom Amadria Park plasirati tri Solarisova hotela, a još dva to čeka u idućem razdoblju, nakon obnove.
U Opatiji novi konferencijski centar

Slična očekivanja imaju i u opatijskim Milenij hotelima, čijih će pet hotela odmah ući pod novi brend, a jedan nakon što ga preurede, kazala je Komlen, najavljujući da će u Opatiji iduće godine osvanuti novi konferencijski centar. 'Uz investicije u objekte, sadržaje i kvalitetu usluge, puno ulažemo i u naše zaposlenike čije je zadovoljstvo jednako važno kao  ono gostiju, a mislim i da naši zaposlenici već sada imaju najbolje uvjete među svim drugima u hrvatskoj hotelskoj industriji', istaknula je Komlen.

Iza novog brenda Amadria Park te iza Milenij hotela i Solaris Resorta stoji vlasnička grupacija Ugo grupa koja gleda i investicijske hotelske prilike i eventualne akvizicije u Hrvatskoj i regiji.

Zrilić je iznio i podatke da cijela grupacija godišnje ima oko 1,3 milijuna noćenja, većinom turista iz Njemačke, Austrije, Italije, Hrvatske i iz regije, a da godišnji prihodi iznose oko 550 milijuna kuna, uz prosječan godišnji rast po stopi od tri do pet posto.


To očekuju i iduće godine, za koju su najave, kako su kazali i Zrilić i Komlen, odlične, što bi moglo značiti i veće potrebe za radnicima, kojih je sada u grupaciji 1.600. Od toga je nešto malo više od tisuću samo u Solarisu.

Solaris je još prije deset godina otvorio i smještaj za svojih oko 270 zaposlenika, a cilj mu je novim investicijama broj zaposlenih povećati na 1.700; trebat će i dodatan smještaj za radnike, što je također u dugoročnim planovima.