QUDAL ISTRAŽIVANJE

K Plus proizvodi dobili važno priznanje za kvalitetu

24.08.2015 u 13:24

Bionic
Reading

Prema specijaliziranom QUDAL istraživanju kojim se ispituje mišljenje i iskustvo hrvatskih građana vezano uz proizvode privatnih robnih marki - K Plus - robna marka trgovačkog lanca Konzum osvojila je najveći broj glasova za najvišu razinu kvalitete u kategorijama: mlijeko, sirevi, keksi, suhomesnati proizvodi i sredstva za čišćenje.

Kako su se u ponedjeljak pohvalili iz Konzuma, ispitanici su u provedenom istraživanju odgovarali su na pitanja koja trgovačka marka ili trgovina nudi najvišu razinu kvalitete kada je riječ o trgovačkoj marki u pojedinim kategorijama.

Pitanja u 'QUDAL – Quality meDAL Private Label' istraživanju otvorenog su tipa, odnosno ispitanicima nisu ponuđeni odgovori, već slobodno sami navode nazive proizvođača koji prema njihovom iskustvu nude najvišu razinu kvalitete privatnih marki. Zahvaljujući izvanrednom uspjehu i osvojenim pobjedničkim pozicijama, mlijeko, sir, keksi, suhomesnati proizvodi i sredstva za čišćenje Konzum privatne trgovačke marke imaju pravo nositi prestižnu oznaku 'QUDAL - Quality meDAL - br. 1 u kvaliteti'.

U priopćenju se navodi da Konzum 2001. godine uvodi vlastitu robnu marku K Plus i od tada ovim proizvodima kupci kontinuirano iskazuju svoje povjerenje. 'Konzum pod K Plus brendom na tržište plasira samo najkvalitetnije proizvode koji nastaju pažljivim odabirom recepture, sirovina i proizvođača s najvišim standardima. Vodeća pozicija na tržištu, dugogodišnja tradicija poslovanja i poznavanje potrošača te partnerski odnosi s proizvođačima omogućili su intezivan razvoj ove Konzumove grupe proizvoda. Ponuda K plus robne marke segmentirana je na način da kvalitetno odgovori na različite potrebe i želje kupaca. Proizvodi K Plus trgovačke marke prepoznati su kao proizvodi izvrsne kvalitete i povoljne cijene, a čija se proizvodnja najvećim dijelom realizira kroz suradnju sa domaćim proizvođačima', ističu.

Inače, istraživanje 'QUDAL - QUality meDAL Private Label Survey 2015/2016' švicarske organizacije ICERTIAS (www.icertias.com) provedeno je na uzorku od 1.200 ispitanika opće populacije, kupaca i korisnika privatnih trgovačkih marki u Hrvatskoj, korisnika interneta. Anketa je obuhvatila cijelo područje Republike Hrvatske.